Η L’Oréal λανσάρει ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για τη διάγνωση του δέρματος

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Η ModiFace, η εταιρεία Επαυξημένης Πραγματικότητας και Τεχνητής Νοημοσύνης που εξαγόρασε πρόσφατα η L’Oréal, μαζί με το Τμήμα Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal ανακοίνωσαν το λανσάρισμα ενός ψηφιακού εργαλείου διαγνωστικού ελέγχου του δέρματος, βασισμένο σε 15ετή επιστημονική έρευνα για την γήρανση του δέρματος που διεξήχθη από τις ομάδες αξιολόγησης του Τμήματος Έρευνας και Καινοτομίας (R&I) της L’Oréal.

H νέα αυτή τεχνολογία βασίζεται σε έναν αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης που ανέπτυξε η ModiFace και εξελίχθηκε χάρη στην εμπειρία που διαθέτει η L’Oréal στον τομέα της γήρανσης του δέρματος.

Ο αλγόριθμος έχει εφαρμοστεί σε 6.000 κλινικές εικόνες που έχουν προκύψει από τις αξιολογήσεις και τις γνωστικές μελέτες της L’Oréal, που διεξήχθησαν με βάση τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος. Δημιουργήθηκε έτσι ένα νέο μοντέλο βάσης δεδομένων με πάνω από 4.500 selfies γυναικών από 3 διαφορετικές εθνικότητες (Ασιάτισσες, Καυκάσιες και Αφροαμερικάνες) και 4 διαφορετικές συνθήκες φωτισμού.

Τα αποτελέσματα, τα οποία αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με δερματολόγους, πέτυχαν υψηλό επίπεδο ακρίβειας στην αξιολόγηση του δέρματος.

Τα αποτελέσματα υψηλής ακρίβειας επιτευχθήκαν μέσω της ανάλυσης μιας σειράς διαφορετικών εκφράσεων προσώπου και φωτογραφιών που τραβήχτηκαν υπό διαφορετικές συνθήκες (φως, διαφορετική γωνία λήψης τηλεφώνου), παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές.

Οι Άτλαντές της L’Oréal είναι οι πρώτοι αναλυτικοί Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος, που περιέχουν οπτικά σημάδια γήρανσης για κάθε μια από τις διαφορετικές εθνικότητες. Μελέτες για τους Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος έχουν διεξαχθεί στη Γαλλία, την Κίνα, την Ιαπωνία, την Ινδία και τις Ηνωμένες Πολιτείες σε ένα σύνολο 4.000 γυναικών και ανδρών ηλικίας 20-80 ετών.

Οι Άτλαντες Γήρανσης του Δέρματος επιτρέπουν την αξιολόγηση ή την πρόβλεψη της γήρανσης του προσώπου και χρησιμοποιούνται σήμερα σε κλινικές αξιολογήσεις για καλλυντικά και δερματολογικές θεραπείες.

Η πρώτη εφαρμογή του νέου δερματικού διαγνωστικού ελέγχου της L’Oréal θα είναι με την Vichy SkinConsultAI που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 2019 στον Καναδά και αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως στους ιστότοπους των μαρκών μέσα στο έτος.

Το SkinConsultAI θα παρέχει στις γυναίκες μια διαγνωστική εξατομικευμένη εμπειρία με 3 απλά βήματα:

  1. Ζητείται από τις γυναίκες να τραβήξουν ή να ανεβάσουν μια selfie στους ιστότοπους του προϊόντος.
  2. Η τεχνολογία ανιχνεύει επτά σημάδια γήρανσης: ρυτίδες κάτω από τα μάτια, έλλειψη σφριγιλότητας, έλλειψη ακτινοβολίας, μαύρα σημάδια, βαθιές ρυτίδες και πόροι. Τα σημάδια γήρανσης αναλύονται και οι γυναίκες ανακαλύπτουν την προσωποποιημένη εικόνα γήρανσης του δέρματός τους, τα δυνατά σημεία του δέρματός τους καθώς και τις προτεραιότητες με βάση τις οποίες πρέπει να δράσουν για να έχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
  3. Κάθε γυναίκα λαμβάνει ένα εξατομικευμένο καθημερινό πρόγραμμα εφαρμογής με προϊόντα που καλύπτουν τις ειδικές ανάγκες του προσώπου της.

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, δήλωσε: «Με την εξαγορά της ModiFace, ξεκινήσαμε μια δεύτερη φάση στη ψηφιακή επιτάχυνση της L’Oréal, εστιάζοντας στην επανεφεύρεση της εμπειρίας της ομορφιάς μέσα από τεχνολογίες όπως η αναγνώριση φωνής, η Επαυξημένη Πραγματικότητα και η Τεχνητή Νοημοσύνη.

Πιστεύουμε ότι οι νέες υπηρεσίες  θα είναι οι νέες πύλες μέσω των οποίων ο κόσμος θα ανακαλύπτει τις μάρκες και τα προϊόντα μας.

Μετά την εικονική εφαρμογή μακιγιάζ, την εικονική εφαρμογή βαφής, τις online συμβουλές ομορφιάς που υποστηρίζονται από τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας., η L’Oréal και η ModiFace με περηφάνεια παρουσιάζουν το πρώτο εργαλείο ψηφιακού διαγνωστικού ελέγχου για την περιποίηση του δέρματος με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και της επιστήμης».

Η Myriam Bekkar-Schneider, Vice General Manager Vichy ανέφερε: «Ως No 1 μάρκα στα φαρμακεία στην Ευρώπη, είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε το  SkinConsultAI, μια πραγματική επιστημονική καινοτομία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με δερματολόγους.

Για πρώτη φορά, αυτή η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να έχουν ένα προσωπικό εργαλείο διάγνωσης με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα τη γήρανση του δέρματός τους και να ανακαλύψουν μια εξατομικευμένη ρουτίνα καθημερινής περιποίησης του προσώπου τους».