Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2023

Related

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Share

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε σήμερα τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2023 ύψους 20,7 τρισεκατομμυρίων KRW (15,732 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη ύψους 996,7 δισεκατομμυρίων KRW (745,492 εκατομμύρια USD). Και τα δύο είναι τα δεύτερα υψηλότερα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας.

Η αξιοσημείωτη επίδοση οφείλεται τόσο στον τομέα των οικιακών συσκευών της εταιρείας όσο και στις λύσεις οχημάτων, έναν από τους μελλοντικούς παράγοντες ανάπτυξής της. Οι οικιακές συσκευές υπερδιπλασίασαν τα λειτουργικά τους κέρδη σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι λύσεις οχημάτων κατέγραψαν ιστορικά υψηλά λειτουργικά κέρδη. 

Οι ισχυρές επιδόσεις αντικατοπτρίζουν την ομαλή πρόοδο της εταιρείας στην υλοποίηση του μελλοντικού οράματός της για το 2030, οδηγώντας σε σταθερά έσοδα και κέρδη παρά την παρατεταμένη οικονομική κάμψη. Οι βασικές αρχές του οράματος της LG για το 2030, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούλιο, είναι να επικεντρωθεί στην επέκταση του Β2Β, στην καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου χωρίς hardware, καθώς και στην ανάπτυξη και απόκτηση νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης, με στόχο να ξεπεράσει την εταιρεία οικιακών συσκευών και να γίνει πραγματικά μια εταιρεία λύσεων Smart Life, ικανή να συνδέει και να επεκτείνει διαφορετικούς χώρους και εμπειρίες.

Η αύξηση των εσόδων ενισχύθηκε σημαντικά από την επέκταση στον τομέα Β2Β, συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών αυτοκινήτων και των συστημάτων HVAC – βασικός παράγοντας για το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα στον τομέα Β2Β αυξήθηκαν σημαντικά και αντιστοιχούν περίπου στο 35% των συνολικών εσόδων φέτος.

Τα τμήματα B2B επηρεάζονται λιγότερο από τις οικονομικές συνθήκες σε σύγκριση με το B2C, και μπορούν να αναμένονται σταθερά έσοδα και κέρδη μόλις η επιχείρηση διαμορφωθεί πλήρως. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι το φαινόμενο lock-in-effect που μπορεί να συμβάλει στην προώθηση της ανάπτυξης μιας ισχυρής μακροχρόνιας σχέσης με τους πελάτες και τους καταναλωτές. Η LG σχεδιάζει να αναπτύξει πρόσθετες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα αυτό, υπερβαίνοντας την απλή προμήθεια προϊόντων Β2Β και επεκτεινόμενη στην παροχή επιχειρηματικών λύσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα παρεχόμενα προϊόντα. Ο στόχος θα είναι να αυξηθούν τα έσοδα Β2Β σε πάνω από 40 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το 2030.

Τα λειτουργικά κέρδη του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 30 τοις εκατό τόσο σε ετήσια όσο και σε τριμηνιαία βάση. Ένας βασικός παράγοντας που συνέβαλε στην υψηλή κερδοφορία ήταν η καινοτομία του επιχειρηματικού μοντέλου της εταιρείας – ο συνδυασμός λύσεων χωρίς hardware, όπως το περιεχόμενο και οι συνδρομητικές υπηρεσίες, με παραδοσιακά προϊόντα hardware, όπως οικιακές συσκευές και τηλεοράσεις. Στο παρελθόν, ένα μεμονωμένο έσοδο καταγραφόταν, όταν πωλούνταν ένα προϊόν. Αυτό έχει πλέον μετατραπεί σε δημιουργία επαναλαμβανόμενων εσόδων από τη χρήση λύσεων σε πλατφόρμες που είναι εγκατεστημένες σε εκατομμύρια προϊόντα που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές συσκευών LG.

Κατά την ανάπτυξη και την απόκτηση νέων κινητήριων μοχλών ανάπτυξης, η LG στοχεύει να επικεντρωθεί στην επένδυση σε πολλά υποσχόμενες επιχειρήσεις που όχι μόνο παρουσιάζουν υψηλές δυνατότητες, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν συνέργεια με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Η επένδυση στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας στρατηγικής. Η εταιρεία έχει σχέδια για παγκόσμια επέκταση από το επόμενο έτος σε συνεργασία με διάφορους εταίρους.

Η απρόσκοπτη λειτουργία και η σταθερή πρόοδος των τριών πυλώνων του οράματος της εταιρείας για το 2030 – ηγετική ανάπτυξη της εταιρείας (B2B), δημιουργία κερδών (χωρίς hardware) και ενίσχυση της αξίας της επιχείρησης (νέοι τομείς ανάπτυξης) – είναι μια ισχυρή απόδειξη της προόδου της LG προς την επίτευξη του Triple 7 (μέσος ρυθμός ανάπτυξης και λειτουργικό κέρδος 7% ή περισσότερο και δείκτης αξίας επιχείρησης προς EBITDA 7 ή περισσότερο).

Η LG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην επιτάχυνση των προσπαθειών μετασχηματισμού του επιχειρηματικού της χαρτοφυλακίου κατά το τέταρτο τρίμηνο, επιδιώκοντας να διατηρήσει υψηλή ανάπτυξη στον τομέα Β2Β, με τις λύσεις για εξαρτήματα οχημάτων να κατέχουν ηγετική θέση, ενώ ταυτόχρονα θα αυξάνει τις πωλήσεις βασικής γκάμας προϊόντων καθώς πλησιάζει η περίοδος αιχμής στο τέλος του έτους. Ταυτόχρονα, η εταιρεία σχεδιάζει να βελτιστοποιήσει την αποτελεσματικότητα μέσω βελτιωμένης πρόβλεψης της ζήτησης για να υποστηρίξει τη σταθερή κερδοφορία στο μέλλον.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company πραγματοποίησε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 7,46 τρισεκατομμυρίων KRW (5,669 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 504,5 δισεκατομμυρίων KRW (383,040 εκατομμύρια USD).                               Το λειτουργικό κέρδος υπερδιπλασιάστηκε σε ετήσια βάση, γεγονός που οφείλεται στην ισχυρή ανταγωνιστικότητα των συνολικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων της παραγωγής, των προμηθειών και των logistics.

Τα έσοδα διατηρήθηκαν ισχυρά σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, υποβοηθούμενα από τη στρατηγική επανατοποθέτηση της σειράς προϊόντων ως απάντηση στην μειωμένη ζήτηση, καθώς και από την επέκταση της σειράς B2B, συμπεριλαμβανομένων των HVAC, των ανταλλακτικών και των εντοιχιζόμενων συσκευών. Η LG σχεδιάζει να αξιοποιήσει την τάση ηλεκτροκίνησης και την απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στα συστήματα HVAC για να επιταχύνει την αναπτυξιακή δυναμική της B2B.

Για παράδειγμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, η εταιρεία δεσμεύτηκε πρόσφατα σε μια σειρά δράσεων που υποστηρίζουν τον στόχο της Καλιφόρνιας να εγκαταστήσει έξι εκατομμύρια ηλεκτρικές αντλίες θερμότητας μέχρι το 2030. Η LG επεκτείνει επίσης ενεργά το χαρτοφυλάκιό της HVAC με νέα συστήματα Dedicated Outdoor Air Systems.

Στο τέταρτο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να πρωτοστατήσει σε μια αλλαγή παραδείγματος στις οικιακές συσκευές με το LG ThinQ UP 2.0 επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε υπηρεσίες και συνδρομές. Τέσσερα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για το ThinQ UP έχουν ήδη κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική, επιταχύνοντας την ταχύτητα της καινοτομίας στην εμπειρία του πελάτη.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,5 τρισεκατομμύρια KRW (1,900 δισεκατομμύρια USD) και τα λειτουργικά κέρδη 134,9 δισεκατομμύρια KRW (102,524 εκατομμύρια USD) – τα υψηλότερα μεταξύ όλων των εσόδων και των λειτουργικών κερδών του τρίτου τριμήνου. Η εταιρεία επιταχύνει τον ρυθμό ανάπτυξής της με βάση τη σταθερή διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού της και το υπόλοιπο των παραγγελιών που αναμένεται να φθάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW μέχρι το τέλος του έτους.

Η επιχειρηματική μονάδα αναμένεται να ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,6 δισεκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα για πρώτη φορά φέτος, θέτοντας τις βάσεις για να γίνει βασική κινητήρια δύναμη στη συνολική ανάπτυξη της LG. Η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει υψηλή λόγω της επιταχυνόμενης μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα και της ραγδαίας αύξησης της ζήτησης για εξαρτήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας, παρά τις ανησυχίες για προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης στη βιομηχανία εξαρτημάτων αυτοκινήτων. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, η LG σχεδιάζει να διατηρήσει τη δυναμική ανάπτυξής της εστιάζοντας σε έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας και στην επιτάχυνση της περιφερειακής παραγωγής στο εργοστάσιο της LG Magna στο Ramos Arizpe στο Μεξικό.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 3,57 τρισεκατομμυρίων KRW (2,713 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 110,7 δισεκατομμυρίων KRW (84,132 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία διατήρησε την κερδοφόρα ανάπτυξή της με την αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ παρά τις αυξημένες τιμές των πάνελ LCD, ενώ παράλληλα διαφοροποίησε τις πηγές κέρδους με βάση την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων περιεχομένου και υπηρεσιών που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων.

Η εταιρεία επιταχύνει τη μετάβασή της από μια επιχείρηση βασισμένη σε προϊόντα σε μια επιχείρηση μέσων που βασίζονται σε πλατφόρμες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. καθώς η αγορά περιεχομένου και υπηρεσιών συνεχίζει να αναπτύσσεται. Για τον σκοπό αυτό, εκτός από την επέκταση της συνεργασίας με διάφορους παρόχους περιεχομένου, η εταιρεία αναβαθμίζει τα λειτουργικά συστήματα τηλεόρασης για να διευρύνει την εμπειρία περιεχομένου των πελατών. Ο αριθμός των τηλεοράσεων που λειτουργούν με webOS, το θεμέλιο της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών της LG, αναμένεται να φτάσει τις 300 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το 2026.

Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της LG Business Solutions Company ανήλθαν σε 1,33 τρισεκατομμύρια KRW (1,01 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικές ζημίες ύψους 20,5 δισεκατομμυρίων KRW (15,580 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και η κερδοφορία αποδυναμώθηκαν λόγω της μείωσης της ζήτησης για προϊόντα ΙΤ. Καθώς οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν, η εταιρεία συνεχίζει να καινοτομεί στις εμπειρίες των πελατών με Premium σειρές ΙΤ , όπως οι display οθόνες και οι πτυσσόμενοι φορητοί υπολογιστές που παρέχουν εξατομικευμένες λύσεις, ενώ παράλληλα σημειώνει πρόοδο στην προώθηση του τομέα φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων, έναν από τους νέους κινητήριους μοχλούς ανάπτυξης της LG.

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το τρίτο τρίμηνο του 2023, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του τρίτου τριμήνου του 2023: 1 KRW= 0.00076USD