Η Google εγκαινιάζει το Market Finder στην Ελλάδα

Related

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

ΗΠΑ: Παρά τις πιέσεις, η μητρική εταιρεία του TikTok δεν πουλάει την εφαρμογή

Η κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok, η ByteDance, ανακοίνωσε την Πέμπτη, ότι δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή, παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ νέας νομοθεσίας που την αναγκάζει να κόψει τους δεσμούς της με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υπό την απειλή απαγόρευσης της πλατφόρμας στη χώρα. «Οι πληροφορίες του ξένου Τύπου, σύμφωνα με τις οποίες…

Share

Η Google ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα του Market Finder στην Ελλάδα – ενός εργαλείου, που βοηθά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εντοπίσουν νέους πελάτες, να υλοποιήσουν επιτυχημένα πλάνα ανάπτυξης και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό.

Το Market Finder παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Google στο πλαίσιο των Talks & Events του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ. Στην εκδήλωση συμμετείχαν o Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Πολιτισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Θεσσαλονίκης κα. Παρασκευή Πατουλίδου, ο Deputy Chief of Mission της Αμερικανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα κ. David Burger και η Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη Ρουμανία κα Μαρία Φουντά και συζήτησαν για το πώς το διαδίκτυο και η ψηφιακή οικονομία διευκολύνουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να εξάγουν προϊόντα και υπηρεσίες σε νέες γεωγραφικές περιοχές.

Η
εκδήλωση οργανώθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, της
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές
Δεξιότητες και την Απασχόληση και υποστηρίχθηκε από την Ένωση Ξενοδόχων
Θεσσαλονίκης, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος και τον Σύνδεσμο
Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος.

Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όμως σύμφωνα με στοιχεία του ΟΟΣΑ, μόνο το 10% των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων δραστηριοποιείται εκτός Ελλάδος. Ένα πραγματικά μικρό ποσοστό, ιδιαίτερα αν συγκριθεί με τον μέσο όρο της Ε.Ε. Σύμφωνα με τον ίδιο οργανισμό, δύο από τους λόγους που αποτελούν εμπόδια για την δραστηριοποίηση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος είναι 1) η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων και 2) η δυσκολία διαχείρισης τεχνολογικών εργαλείων.

Η Μαρία Φουντά,
Διευθύντρια Marketing της Google για την Ελλάδα, την Ουκρανία και τη
Ρουμανία, δήλωσε σχετικά: «Τα τελευταία 4 χρόνια, με το πρόγραμμα Grow
Greek Tourism Online, διαδώσαμε ψηφιακές δεξιότητες σε περισσότερους από
120 χιλιάδες Έλληνες – 14.000 μόνο στην Κεντρική Μακεδονία – που
δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού. Είμαστε χαρούμενοι που
σήμερα κάνουμε ένα ακόμα βήμα για να βοηθήσουμε τις ελληνικές
μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν διεθνώς, μέσω του εργαλείου
Market Finder. Το εργαλείο αυτό προσφέρει δωρεάν οδηγούς, βίντεο και
πληροφορίες, κάνοντας, όσο γίνεται πιο εύκολα τα πρώτα βήματα των
επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές και τις εξαγωγές».

Τρόπος λειτουργίας του Market Finder:

Βήμα 1:
Βρίσκοντας τις καλύτερες αγορές για την επιχείρησή σας: Από τη στιγμή
που ο επιχειρηματίας καταχωρήσει την ιστοσελίδα του στο εργαλείο Market
Finder, αυτό θα του υποδείξει ποιες αγορές εξαγωγών είναι οι
καταλληλότερες για το προϊόν ή την υπηρεσία του. Θα του δείξει επίσης
τον αριθμό των μηνιαίων αναζητήσεων Google για τα προϊόντα της εταιρείας
του, καθώς και το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν των δυνητικών αγορών. Το
Market Finder αναλύει τη χρήση του διαδικτύου από τους καταναλωτές, τα
δημογραφικά στοιχεία και το διαθέσιμο εισόδημά τους, παρέχοντας
ξεκάθαρους δείκτες και πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την αναπτυξιακή
δυναμική μιας αγοράς.

Βήμα 2: Προετοιμάζοντας
την επιχείρησή σας για μια παγκόσμια αγορά: Το Market Finder ετοιμάζει
τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις για διεθνή επιτυχία, καθιστώντας τις
έτοιμες για εξαγωγές. Αυτό γίνεται με εργαλεία εντοπισμού αγορών, καθώς
και με οδηγούς και συμβουλές που υποδεικνύουν τους αποτελεσματικούς
τρόπους επικοινωνίας με νέες αγορές, ανεξάρτητα από το αν αυτό αφορά στη
γλώσσα, τα έθιμα ή τις επιθυμητές μεθόδους πληρωμής. Επιπλέον, ειδικοί
στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics) περιγράφουν τους κανόνες των
διεθνών μέσων μεταφοράς και παράδοσης για κάθε επιλεγμένη αγορά. Τέλος,
οι οδηγοί τρόπων πληρωμής παρουσιάζουν τις πολλές εναλλακτικές που
διατίθενται παγκοσμίως και υποδεικνύουν τις καταλληλότερες για κάθε
αγορά.

Βήμα 3: Φέρνοντας την επιχείρησή σας
μπροστά στους πελάτες: Το Market Finder παρέχει εκπαίδευση στο ψηφιακό
μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες που ψάχνουν για την
επιχείρησή σας θα τη βρουν. Για παράδειγμα, δείχνει το πώς μπορούν να
δημιουργηθούν καμπάνιες Google Ads που, μέσα από παρουσιάσεις σχετικών
περιπτώσεων, οδηγούς και video, να είναι αποτελεσματικές και
προσανατολισμένες στις επιλεγμένες αγορές.

Κατά τη διάρκεια της
εκδήλωσης η Google παρουσίασε επίσης έναν ενημερωμένο απολογισμό
αποτελεσμάτων για το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online
(g.co/greektourism), που παρέχει δωρεάν συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές
υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες
και εργαλεία, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις του τουρισμού να μπορούν να
χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο αποτελεσματικά, με στόχο να προσελκύουν
περισσότερους επισκέπτες καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Έως σήμερα,
στην Ελλάδα, η Google έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 120.000
ανθρώπους, έχοντας επισκεφθεί περισσότερες από 100 πόλεις και
συνεργαστεί με πάνω από 40 πανεπιστήμια σε όλη τη χώρα, για να συμβάλλει
και στην κατάρτιση της νέας γενιάς επαγγελματιών του τουρισμού.
Συγκεκριμένα, έχουν εκπαιδευτεί περισσότεροι από 4.000 επιχειρηματίες
και νέοι, στις 7 περιφερειακές ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, ενώ
συνολικά, από το 2014 που ξεκίνησε το πρόγραμμα, έχουν εκπαιδευτεί
περισσότεροι από 14.000 νέοι και επαγγελματίες από την περιοχή.