Η Google αποδεικνύεται ξανά πιο έξυπνη από την Ευρωπαϊκή Κομισιόν

Related

Τριπλή προσφορά γνωριμίας, με 1 μήνα δωρεάν Cosmote TV*!

Η αθλητική σεζόν βρίσκεται σε σημείο κορύφωσης και η Stoiximan φέρνει για σένα μια εκπληκτική τριπλή προσφορά*! Το μεγάλο φινάλε της Stoiximan Super League, η πορεία των ευρωπαϊκών διοργανώσεων με τη συμμετοχή Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ σε αυτές, το αμείωτο ενδιαφέρον στο Champions League, τα Play-Offs του ΝΒΑ και πολλά άλλα αθλητικά γεγονότα έρχονται στην οθόνη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (16-04-2024)

Oι αγώνες ρεβάνς στα ζευγάρια Μπαρτσελόνα – Παρί Σεν Ζερμέν και Ντόρτμουντ – Ατλέτικο Μαδρίτης για την προημιτελική φάση του Champions League, το κρίσιμο ματς του Περιστερίου με τη Βόννη και τα παιχνίδια για τα play in της Euroleague ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 12:00 COSMOTE…

Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές των διεθνών συνεδρίων της ECDM Expo SE Europe 2024

Η οργανωτική επιτροπή τής eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές οι οποίοι θα συμμετέχουν στα διεθνή διήμερα Συνέδρια της έκθεσης. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο…

Αλέξανδρος Εξάρχου: Καθοριστική η επόμενη πενταετία για το μέλλον της Ελλάδας

H επόμενη πενταετία θα είναι καθοριστική για το μέλλον της Ελλάδας, η οποία πρέπει να μετασχηματιστεί σε μία ισχυρή οικονομία, αλλάζοντας την παραγωγική της δομή. Αυτό δήλωσε ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, μιλώντας στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, κατά τη διάρκεια συζήτησης για τις επενδύσεις και…

Στη BEYOND η μεγαλύτερη συνάντηση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας στην Ελλάδα | 25-27.04.2024

Με τη συμμετοχή των παγκόσμιων ηγετών στο χώρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας, το μεγαλύτερο συνέδριο για την τεχνητή νοημοσύνη στην Ελλάδα, πλήθος επιχειρηματικών συναντήσεων, ημέρες καριέρας και ένα πλούσιο πρόγραμμα συνεδρίων, ημερίδων και workshops, η BEYOND 2024 αποτελεί την μεγαλύτερη συνάντηση για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την τεχνολογία και την καινοτομία στην Ελλάδα. Κορυφαίες εταιρείες…

Κύπελλο Ελλάδας: Η ΕΠΟ ενημέρωσε την Cosmote TV ότι ο τελικός θα γίνει στο Πανθεσσαλικό

Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα κατά το οποίο η έδρα του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson ήταν συζητήσιμη, με τους δύο φιναλίστ, Άρη και Παναθηναϊκό, να μην καταφέρνουν να έρθουν σε συμφωνία για τον τόπο διεξαγωγής του, όλα δείχνουν πως οι δύο ομάδες θα διεκδικήσουν το βαρύτιμο τρόπαιο στο Πανθεσσαλικό Στάδιο. Όπως ενημέρωσε το…

100.000 BOX NOW θυρίδες, ακόμα περισσότερα χαμόγελα!!

Τα πράσινα lockers της BOX NOW επεκτείνονται σε περισσότερα σημεία… και γιορτάζουν! 100.000 θυρίδες BOX NOW είναι διαθέσιμες, για να μετατρέψουν τη διαδικασία αποστολής και παραλαβής δεμάτων σε μια ξεχωριστή εμπειρία προσφέροντας ευκολία, αμεσότητα και πολλά δώρα! Στα 3 χρόνια παρουσίας της η BOX NOW επεκτάθηκε, τοποθετώντας θυρίδες σε όλη την Ελλάδα, προωθώντας ένα φιλικό…

UEFA Champions League: Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Onsports Team 15 Απριλίου 2024, 19:47 Στα κανάλια COSMOTE SPORT οι αγώνες Μπαρτσελόνα-Παρί Σεν Ζερμέν, Ντόρτμουντ-Ατλέτικο Μαδρίτης, Μάντσεστερ Σίτι-Ρεάλ Μαδρίτης και Μπάγερν Μονάχου-Άρσεναλ Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Ασύλληπτες ταχύτητες έως και 10Gbps μέσω οπτικών ινών φέρνει για πρώτη φορά η COSMOTE στο δίκτυο COSMOTE Fiber, υλοποιώντας πιλοτικό έργο σε περιοχές της Αττικής, όπως Χαλάνδρι, Μαρούσι, Νέο Ψυχικό, Παλαιό Ψυχικό, Φιλοθέη, Χολαργό και Παπάγου. Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και…

Τα εισιτήρια για τα ημιτελικά του UEFA Champions League «σφραγίζονται» στην COSMOTE TV

Media Προβολή μεγαλύτερης εικόνας Μετά τη «βροχή» των γκολ στην 1η αγωνιστική της προημιτελικής φάσης, το UEFA Champions League επιστρέφει με τους δεύτερους αγώνες το διήμερο 16-17/4, έχοντας ως απόλυτο προορισμό την COSMOTE TV. Πετυχαίνοντας τη μεγάλη ανατροπή στο πρώτο ματς, η Μπαρτσελόνα κατάφερε να φύγει νικήτρια με 3-2 από το Παρίσι κόντρα στην Παρί…

Moto Edge 50 Ultra: Σούπερ υψηλές ταχύτητες φόρτισης στα 125W!

Στο official προφίλ που διατηρεί η Motorola στο X (πρώην Twitter) αποκαλύπτει τώρα πως το νέο της μοντέλο Edge 50 Ultra που προσμένουμε να δούμε στις 16 Απριλίου, θα υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση στα 125W TurboPower. Αυτή η λειτουργία ταιριάζει με το Edge 50 Pro που κυκλοφόρησε στην Κίνα την περασμένη εβδομάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι…

Απαντά για 2η φορά η Apple αναφορικά με την επιλογή της να τοποθετεί 8GB RAM και στα νέα Mac

Πολλοί ήταν οι reviewers και οι users, οι οποίοι σχολίασαν με αρνητικό τρόπο την απόφαση ατης Apple, να τοποθετήσει 8GB RAM στα νέα M3-based MacBook Pro. Οι περισσότεροι στάθηκαν στο γεγονός ότι δεν γίνεται η Apple να εξακολουθεί να πουλάει υπολογιστές, οι οποίοι φέρουν μόλις 8GB μνήμης RAM. Η Apple ωστόσο από τη μεριά της…

Δοκιμάσαμε τα Samsung Galaxy S24, S24+ και S24 Ultra για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε!

Με την τεχνητή νοημοσύνη να βρίσκεται στο επίκεντρο της σειράς S24, οι τρεις εναλλακτικές εκδόσεις (S24, S24+ και S24 Ultra) δεν διαφέρουν μόνο στην τιμή και στο μέγεθος της οθόνης. Αν αναρωτιέστε ποιο Galaxy S24 ταιριάζει καλύτερα στις καθημερινές σας ανάγκες, οι γραμμές που ακολουθούν θα σας βοηθήσουν να αποφασίσετε… Αν έχετε ήδη διαβάσει την…

Η LG στοχεύει στην Ευρωπαϊκή αγορά των εντοιχιζόμενων οικιακών συσκευών μέσω της Milan Design Week 2024

Η LG Electronics (LG) θα συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Milan Design Week 2024, που θα πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο της Ιταλίας από τις 16 έως τις 21 Απριλίου. Με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά των εντοιχιζόμενων συσκευών στην Ευρώπη, θα παρουσιαστεί η σειρά Signature Kitchen Suite στο περίπτερο της LG στον χώρο Salone…

Ο ViewSonic M10 κερδίζει iF Design Award 2024, ανεβάζοντας τον πήχη της φορητής προβολής

Η ViewSonic Corp. με υπερηφάνεια ανακοινώνει ότι ο φορητός προβολέας laser RGB M10 έλαβε αναγνώριση από τα υψηλού κύρους iF Design Awards. Ο M10 προσφέρει μια οπτικοακουστική εμπειρία κινηματογραφικού επιπέδου σε μια compact σχεδίαση, που ανεβάζει τον πήχη στη φορητή προβολή. Υιοθετώντας την προηγμένη τεχνολογία laser RGB, επιτυγχάνει μία ευρεία χρωματική γκάμα 100% BT.2020, εξασφαλίζοντας…

Share

goooΗ Ευρωπαϊκή Κομισιόν ολοκλήρωσε μια επταετή έρευνα το φετινό καλοκαίρι, η οποία διαπίστωσε ότι η Google είχε στήσει τον αλγόριθμο αναζήτησης για να βάλει τα δικά της αποτελέσματα αγορών στην κορυφή των γενικών καταχωρίσεων αναζήτησης και να μειώσει τεχνητά την τοποθέτηση ανταγωνιστικών ιστότοπων στην κατάταξη αναζήτησης.

Η επιτροπή επέβαλε στην Google πρόστιμο ύψους 2,4 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα προηγούμενα παραπτώματά της και την διέταξε να διορθώσει τη μελλοντική της συμπεριφορά ή να αντιμετωπίσει πρόσθετα πρόστιμα. Αποφάσισε ότι η Google, ως κυρίαρχη εταιρεία γενικής αναζήτησης, πρέπει να παρέχει «ίση μεταχείριση» σε ανταγωνιστικές ιστοσελίδες σύγκρισης αγορών.

Οι κύριοι ανταγωνιστές της Google στη σύγκριση αγορών χρησιμοποιούν το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο. Καταχωρούν τους εμπόρους στους ιστοτόπους τους με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της χαμηλότερης τιμής, και χρεώνουν στους εμπόρους μια σταθερή χρέωση για τα κλικ χρηστών που λαμβάνουν.

Η υπηρεσία αγορών της Google περιελάμβανε τους εμπόρους χωρίς χρέωση και τους κατέτασσε με βάση τη χαμηλότερη τιμή. Αλλά ξεκινώντας από το 2013, άρχισε να προβάλει μόνο τις διαφημίσεις και να απαιτεί από τους εμπόρους να υποβάλουν προσφορές για την καλύτερη τοποθέτηση. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι έμποροι έπρεπε να αυξήσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με αρκετές μελέτες την εποχή εκείνη, οι τιμές για τους καταναλωτές στην ιστοσελίδα αυξήθηκαν.

Η τεχνολογική εταιρεία θα μπορούσε να εκπληρώσει την υποχρέωσή της για «ίση μεταχείριση» με οποιονδήποτε τρόπο. Για παράδειγμα, αναφέροντας όλους τους ιστότοπους σύγκρισης αγορών στα γενικά αποτελέσματά της κατά σειρά ποιότητας ή σχετικότητας, όπως συμβαίνει για μη εμπορικά ερωτήματα. Αντίθετα, η Google δήλωσε στην επιτροπή ότι θα δημιουργήσει μια αυτόνομη μονάδα για την υπηρεσία αγορών της και θα υποχρεώσει τους ανταγωνιστές να υποβάλουν προσφορές κατά της εν λόγω μονάδας (και μεταξύ τους) για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Η προσέγγιση υποβολής προσφορών αυξάνει το κόστος των αντιπάλων και, κατά συνέπεια, είτε θα μειώσει τα ήδη πενιχρά περιθώρια των ανταγωνιστών είτε θα τους αναγκάσει να αυξήσουν τις τιμές για τους εμπόρους. Οι έμποροι, με τη σειρά τους, θα αυξήσουν τις τιμές για τους καταναλωτές όπως έκαναν όταν η υπηρεσία αγορών της Google στράφηκε σε ένα σύστημα υποβολής προσφορών για την τοποθέτηση διαφημίσεων το 2013. Πράγματι, η Κομισιόν απέρριψε μια πρόταση λύσης της Google το 2014 που θα απαιτούσε από τους ανταγωνιστές να υποβάλουν προσφορά για την τοποθέτηση, όταν μια οικονομική μελέτη προέβλεψε σημαντική αύξηση των καταναλωτικών τιμών.

Τώρα, τίποτα από αυτά δεν φαίνεται να έχει σημασία για την Κομισιόν. Η Google δήλωσε ότι η Κομισιόν θέλει απλώς την ίση μεταχείριση των αντιπάλων, ανεξάρτητα, προφανώς, από τις ευρύτερες συνέπειες.

Μπορεί να είναι έτσι; Η Κομισιόν εδώ και καιρό υποστηρίζει ότι το επίκεντρο της εφαρμογής της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας θα πρέπει να είναι η προστασία των καταναλωτών. Θα ενστερνιζόταν πραγματικά μια λύση κατά της αθέμιτης συμπεριφοράς που καταλήγει να πλήττει τους καταναλωτές, ακόμα και αν ικανοποιεί ονομαστικά τα κριτήρια της «ίσης μεταχείρισης»;

Η Κομισιόν λέει ότι δεν έχει λάβει τελική απόφαση, αλλά έχει επιτρέψει στην Google να εφαρμόσει την πρότασή της χωρίς την επιβολή πρόσθετων προστίμων. Και η Κομισιόν παραδέχεται ότι οποιαδήποτε πρόκληση για την προτεινόμενη θεραπεία θα απαιτούσε ξεχωριστή έρευνα και απόφαση. Η Επίτροπος Ανταγωνισμού της ΕΕ, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, δήλωσε: «Αυτό το ζήτημα θα παραμείνει στα γραφεία μας για αρκετό καιρό ακόμη».

Πράγματι, η εν προκειμένω συμπεριφορά ξεκίνησε το 2007 και παραμένει ανεπεξέργαστη. Η Google έχει αναγκάσει πολλούς ανταγωνιστές να κλείσουν ή να ξεπουλήσουν, αφήνοντας όχι περισσότερους από τρεις ή τέσσερις ανταγωνιστές στη σύγκριση αγορών με ιστοσελίδες σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Είναι σαφές ότι η Google, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πιο έξυπνη από την Κομισιόν. Η λύση που εφαρμόζει τώρα δεν θα κάνει τίποτα περισσότερο από το να εξασφαλίσει ότι οι εναπομείναντες ανταγωνιστές της δεν μπορούν να μειώσουν τις υψηλές τιμές που επέβαλε η Google στους χρήστες, όταν στράφηκε σε μια διάταξη μόνο με διαφημίσεις το 2013.

Θα μπορέσει η ΕΕ να επιτύχει τη χρήση αντιμονοπωλιακών νόμων για να περιορίσει τη δύναμη των κυρίαρχων αμερικανικών τεχνολογικών εταιρειών; Όχι. Οι ευρωπαίοι πρέπει να είναι ικανοποιημένοι με τη συλλογή φόρων στα κέρδη των κυρίαρχων εταιρειών. Οι αδύναμες προσπάθειές τους για την επιβολή της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας δεν θα αποδώσουν ποτέ πραγματικά αποτελέσματα.