Η πρόκληση των διαφημιστών για Google και Facebook

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Οι τηλεοράσεις OLED evo της LG λαμβάνουν πιστοποίηση eco-friendly για τέταρτη συνεχή χρονιά

Η LG Electronics (LG) συνεχίζει να λαμβάνει διακρίσεις για τη σταθερή δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές της. Οι τηλεοράσεις LG 2024 OLED evo απέσπασαν τις πιστοποιήσεις Reducing CO2 και Measured CO2 από το Carbon Trust και το Environmentally Evaluated Mark από τη Société Générale de Surveillance SA (SGS), σηματοδοτώντας…

Share

facebook ad landing page 770x384Οι αμερικανικές τεχνολογικές εταιρείες αντιμετωπίζουν ήδη έντονη αμφισβήτηση των επιπτώσεών τους στην κοινωνία, από πολιτικούς και υπερασπιστές των καταναλωτών, ακτιβιστές επενδυτές και πρώην υπαλλήλους τους.

Τώρα, μερικοί από τους μεγαλύτερους πελάτες τους εντείνουν την κριτική για μια ψηφιακή αγορά διαφημίσεων που κυριαρχείται από το Google και το Facebook. Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, απειλεί να τραβήξει τις διαφημίσεις της από ψηφιακές πλατφόρμες εάν «δημιουργήσουν διαίρεση», ενθαρρύνουν το μίσος ή αποτύχουν να προστατεύσουν τα παιδιά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κιθ Γουίντ, επικεφαλής της μάρκετινγκ της Unilever, έχει επικρίνει αυτό που ονομάζει «θολό» κόσμο των ψηφιακών μέσων. Στο παρελθόν, επικεντρώθηκε στην έλλειψη διαφάνειας των τεχνολογικών πλατφορμών σε σχέση με τα δεδομένα και τις μετρήσεις, πιέζοντάς τες για να διασφαλίσουν ότι οι διαφημίσεις προβάλλονται από πραγματικούς ανθρώπους. Το κρίσιμο ζήτημα τώρα είναι, κατά πόσο οι καταναλωτές εμπιστεύονται αυτό που βλέπουν online, δεδομένου ότι ανησυχούν για ψεύτικες ειδήσεις, παρεμβάσεις εκλογών, συρρίκνωση και αποτυχίες της πλατφόρμας στην αστυνόμευση περιεχομένου που στηρίζει την τρομοκρατία ή εκμεταλλεύεται τα παιδιά.

Αυτά θεωρούνται γενικά ως ηθικά ζητήματα που απαιτούν μια απάντηση υπό τη μορφή ρύθμισης, όπως η εισαγωγή των προστίμων από την Γερμανία σε εταιρείες που δεν καταφέρνουν να καταργήσουν τη ρητορική μίσους ή τις ψευδείς ειδήσεις. Αλλά από την πλευρά των διαφημιζόμενων, πρόκειται για έλεγχο ποιότητας: οι ψηφιακές πλατφόρμες υπόσχονται ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται δίπλα στο κατάλληλο περιεχόμενο και δεν έχουν αποδείξει ότι είναι σε θέση να διασφαλίσουν ότι αυτό συμβαίνει πάντοτε.

Οι τεχνολογικές ομάδες ενισχύουν τις προσπάθειές τους για την αστυνόμευση του περιεχομένου, ανταποκρινόμενες στην αυξανόμενη ανησυχία του κοινού και στην απειλή της ρύθμισης. Ωστόσο, είναι γενικά απρόθυμες να αναλάβουν την ευθύνη ή να αναλάβουν δράση που θα συνεπαγόταν οποιαδήποτε σημαντική αλλαγή στο επιχειρηματικό μοντέλο τους. Είναι ευλόγως σαφές ότι θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερα, αν γίνει εμπορική επιταγή.

Η εμπειρία του YouTube πέρυσι το επιδεικνύει. Η ιστοσελίδα βίντεο έλαβε ένα χτύπημα στα κέρδη της όταν οι μεγάλοι πελάτες εγκατέλειψαν μετά την εμφάνιση διαφημίσεων δίπλα σε εξτρεμιστικό περιεχόμενο και βίντεο με παιδιά και προσβλητικά σχόλια. Το YouTube προσλαμβάνει πλέον περισσότερα άτομα για να ελέγξει πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις και να καταργεί απαράδεκτο περιεχόμενο. Αλλά ήταν πιο διστακτικό για τις αλλαγές κανόνων που θα μπορούσαν να εξοργίσουν τη δημιουργική κοινότητα.

Ωστόσο, το YouTube προσπαθεί να διορθώσει ένα σχετικά ξεκάθαρο πρόβλημα. Οι διαφημιζόμενοι εκφράζουν μια πολύ ευρύτερη ανησυχία: ότι οι καταναλωτές όλο και περισσότερο αντιπαθούν την ψηφιακή διαφήμιση και δεν την εμπιστεύονται. Ως εκ τούτου, μια κλήση από μερικούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους του Ηνωμένου Βασιλείου για πλατφόρμες τεχνολογίας να δημιουργήσουν έναν ανεξάρτητο φορέα για την επιβολή κοινών προτύπων για το περιεχόμενο.

Η πίεση από τους διαφημιζόμενους θα φτάσει μόνο ως ένα σημείο, ωστόσο. Σε αυτό το στάδιο, η Unilever και όσοι μοιράζονται τις απογοητεύσεις της δεν έχουν ακόμη ρεαλιστική εναλλακτική λύση.

Τα τελευταία αποτελέσματα από το Twitter και το Snapchat έκαναν κάτι για να αναζωογονήσουν τις ελπίδες ότι θα μπορούσαν μακροπρόθεσμα να παρέχουν ανταγωνισμό για το δυπώλιο Google / Facebook. Το Snap παρουσιάζεται ως ένα ασφαλέστερο περιβάλλον μέσω της προσφοράς του επιλεγμένων ειδήσεων. Οι διαφημιζόμενοι θα κάνουν ό, τι μπορούν για να προωθήσουν αυτόν τον εκκολαπτόμενο ανταγωνισμό. Θα επιδιώξουν επίσης να συνεργαστούν με το Amazon. Περισσότερες αναζητήσεις προϊόντων πραγματοποιούνται ήδη στο Amazon από το Google και η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου προσπαθεί τώρα να προωθήσει βαθύτερα τη διαφήμιση στο διαδίκτυο.

Όμως οι άλλοι εξακολουθούν να είναι μικροί δίπλα στο δυπώλιο Facebook και Google – το οποίο ετοιμαζόταν να προσελκύσει περισσότερο από το 80% των παγκόσμιων δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση εκτός Κίνας πέρυσι. Εκ των υστέρων, η απόκτηση του DoubleClick από την Google το 2008, η αυτοματοποιημένη ανταλλαγή διαφημίσεων, ήταν καθοριστική στιγμή, υποστηρίζοντας την κυριαρχία της Google στην πώληση διαφημίσεων προβολής. Οι αρχές ανταγωνισμού, οι οποίες ενέκριναν την εξαγορά, πρέπει τώρα να βεβαιωθούν ότι το δυπώλιο λειτουργεί προς το συμφέρον των καταναλωτών.