Η νέα καμπάνια της LG “Life’s Good” παρουσιάζεται σε όλον τον κόσμο

Related

Αποκλειστικά σε Cosmote-Γερμανό τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, διατίθενται τρία πακέτα ESA, που περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Η Huawei παρουσίασε το ICT Roadshow 2024, Accelerate Intelligent ICT, Drive Business Success

Η Huawei, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), παρουσίασε στην Ευρώπη το ICT Roadshow 2024, με τίτλο «Accelerate Intelligent ICT, Drive Business Success».  Φέτος, το ευρωπαϊκό ταξίδι τεχνολογίας της Huawei θα επισκεφθεί περισσότερες από 30 πόλεις σε 22 χώρες. Ενδεικτικά, σταθμοί αυτού του ταξιδιού είναι οι: Ρουμανία, Σλοβακία, Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Γερμανία,…

Τριπλή προσφορά γνωριμίας, με 1 μήνα δωρεάν Cosmote TV*!

Agones team 20/5/2024 16:09 Οι τελικοί της χρονιάς έρχονται στην οθόνη σου χάρη στη Stoiximan με μια άχαστη, τριπλή προσφορά γνωριμίας. Η Stoiximan σου προσφέρει για ένα μήνα δώρο*, το αθλητικό περιεχόμενο της Cosmote TV μέσα από μία εκπληκτική τριπλή προσφορά* γνωριμίας.Μαζί, ένα super δώρο* χωρίς κατάθεση, καθώς και πολλές ακόμα εκπλήξεις!Ο Ολυμπιακός διεκδικεί ευρωπαϊκό…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ESA Home Security: Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού αποκλειστικά σε Γερμανό και Cosmote

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην ΕλλάδαΣε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο, με την εγγύηση και την αξιοπιστία της ESA Security Solutions. Συγκεκριμένα, διατίθενται τρία πακέτα ESA, τα οποία παρέχουν μια ολιστική λύση, καθώς και τα τρία περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από…

Stoiximan: Τριπλή προσφορά* γνωριμίας, με 1 μήνα δωρεάν Cosmote TV*!

Οι τελικοί της χρονιάς έρχονται στην οθόνη σου χάρη στη Stoiximan με μια άχαστη, τριπλή προσφορά* γνωριμίας. Η Stoiximan σου προσφέρει για ένα μήνα δώρο*, το αθλητικό περιεχόμενο της Cosmote TV μέσα από μία εκπληκτική τριπλή προσφορά* γνωριμίας.Μαζί, ένα super δώρο* χωρίς κατάθεση, καθώς και πολλές ακόμα εκπλήξεις! Super προσφορά* γνωριμίας με 1 μήνα δωρεάν…

Οι γενιές Gen Z και Millennial παραμένουν πιστές στις αξίες τους σ’ έναν ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο, σύμφωνα με τη φετινή έρευνα της Deloitte...

Η έρευνα «2024 Gen Z και Millennial» της Deloitte, που διανύει το 13ο έτος της, εκπονήθηκε με σχεδόν 23.000 συμμετέχοντες από 44 χώρες (300 εξ’ αυτών από την Ελλάδα), και μελετά τις συνθήκες που διαμορφώνουν τον εργασιακό χώρο και τις κοινωνικές εμπειρίες αυτών των γενεών παγκοσμίως.  «Η φετινή έρευνα αναδεικνύει δύο γενιές που παλεύουν με…

Άσχημα τα νέα για το Snapdragon 8 Gen 4 chipset! Θα οδηγήσει σε αύξηση τιμών των high-end τηλεφώνων;

Η Qualcomm ανέφερε πρόσφατα στο πλαίσιο του Snapdragon Summit ότι ο επερχόμενος επεξεργαστής Snapdragon 8 Gen 4 θα κυκλοφορήσει με μια αύξηση τιμής, σε σχέση με το τρέχον Snapdragon 8 Gen 3 που χρησιμοποιείται σήμερα στα κορυφαία τηλέφωνα Android. Την ίδια πληροφορία επιβεβαίωσε και ο Digital Chat Station στο Weibo και πρόσθεσε ότι ένας κατασκευαστής…

Πιο δυνατό το νέο Motorola Razr 50, αλλά θα κοστίζει το ίδιο με τον προκάτοχο του!

Ως γνωστόν, η Motorola είναι μια εταιρεία που δεν μένει ποτέ θεατής των εξελίξεων, για αυτό και δεν θα πρέπει να μας προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι εργάζεται στην ανάπτυξη δύο νέων foldable devices, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν με δύο διαφορετικά ονόματα σε διαφορετικές περιοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες.  Ωστόσο, να τονίσουμε πως το…

Exynos 2500 chipset: Καλύτερες επιδόσεις έναντι του Snapdragon 8 Gen 4!

Ένα νέο report μας δίνει σημαντικές πληροφορίες όσον αφορά την απόδοση του κορυφαίου νέου και επερχόμενου chipset της Samsung: Exynos 2500. Ειδικότερα, υπάρχουν ενδείξεις πως ο νέος αυτός επεξεργαστής μπορεί να ξεπεράσει τον επερχόμενο Snapdragon 8 Gen 4 της Qualcomm σε ότι έχει να κάνει με την απόδοση ισχύος. Λίγο νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η…

ACS: Κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η e-Commerce & Digital Marketing Expo SEE 24-26 Μαΐου

Για ακόμη μία χρονιά η ACS συμμετέχει ως κύριος χορηγός και εκθέτης στην 6η e-Commerce & Digital Marketing Expo South Eastern Europe, που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου στο Ζάππειο Μέγαρο. Η ACS θα συμμετάσχει και φέτος με δικό της περίπτερο, εκθέτοντας σύγχρονες λύσεις, παρουσιάζοντας τα ACS Points Plugin και προσφέροντας…

LG MAGNIT: Η Καινοτόμα λύση για Control Rooms του μέλλοντος

Το τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) παρουσιάζει την εντυπωσιακή οθόνη LG MAGNIT Micro LED, μια αξιόπιστη λύση προβολής, που είναι ιδανική για χρήση σε control rooms (δωμάτια ελέγχου). Σχεδιασμένη ώστε να διευκολύνει την έξυπνη συνεργασία και την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, η LG MAGNIT αντιπροσωπεύει το μέλλον της τεχνολογίας των control rooms.  Καθηλωτική εμπειρία…

Δυναμική συνεργασία Westnet – LG για Digital Signage λύσεις

Στη διάρκεια της BEYOND 2024, οι επαγγελματίες του κλάδου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν στο περίπτερο της Westnet για τις σύγχρονες λύσεις που διαθέτει στην κατηγορία Information Display σε συνεργασία με την LG. Η εταιρεία συμμετείχε δυναμικά στη μεγάλη διεθνή έκθεση τεχνολογίας και καινοτομίας που πραγματοποιήθηκε στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο…

Share

Η LG Electronics (LG) λάνσαρε την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, πραγματοποιώντας διάφορες ενέργειες επαναπροσδιορισμού του brand και παρουσιάζοντας μια περισσότερο δυναμική και νεανική ταυτότητα. 

Από τις 22 Αυγούστου, η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις  σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ. Κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG.

Με την παγκόσμια καμπάνια της, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει το μήνυμα Life’s Good στους πελάτες, εμπνέοντάς τους και ενθαρρύνοντάς τους να προσεγγίζουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης αβεβαιότητας και αστάθειας παγκοσμίως λόγω των αλλαγών μετά την πανδημία, απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονώσει την αισιοδοξία των πελατών και να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη.

Παράλληλα με την παρουσίαση του ανανεωμένου brand & visual identity της εταιρείας, η νέα καμπάνια έχει ως στόχο να μοιραστεί τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life’s Good. Για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα με δυναμικό και νεανικό τρόπο, η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity τον Απρίλιο, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent.

Οι νέες  διαφημίσεις της LG προβάλλονται στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, τα οποία σήμερα φέρουν το σλόγκαν Life’s Good της LG – οπτικά ανανεωμένο ως μέρος μιας καινοτόμου στρατηγικής επαναπροσδιορισμού της μάρκας.

Τα διαφημιστικά βίντεο παρουσιάζουν το “Πρόσωπο του Μέλλοντος”, το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα “L” και “G”, το οποίο επιδεικνύει μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα. Το βίντεο διαπνέεται επίσης από την πληθωρικότητα του LG Active Red, της τελευταίας προσθήκης στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας.

Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους, παγκόσμιους πελάτες, προωθώντας την ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το “LG Finger Heart Filter” και το “Life’s Good Sticker Package”, προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους πελάτες με τη μάρκα της με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της LG για να μεταφέρει το νόημα του Life’s Good και τις βασικές αξίες της μάρκας στους πελάτες πιο αυθεντικά.

Η LG έχει συνεργαστεί με μια πολλούς influencers παγκόσμιου βεληνεκούς, οι οποίοι ενσαρκώνουν το πνεύμα των “γενναίων αισιόδοξων” και χαράζουν με αυτοπεποίθηση τους δικούς τους δρόμους, όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα. Μέσω αυτών των σημαντικών συνεργασιών, η LG στοχεύει να ενισχύσει το μήνυμα Life’s Good, προωθώντας την έμπνευση και την ελπίδα μεταξύ των πελατών σε όλο τον κόσμο.

Τον Ιούλιο, η LG δήλωσε το όραμά της να μετατραπεί σε μια “έξυπνη εταιρεία λύσεων” που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών και πραγματοποιεί σταθερά τις δραστηριότητες επαναπροσδιορισμού της μάρκας της σε διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες, ως μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές της.

«Η LG έχει δεσμευτεί να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες που εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Lee Jeong-seok, επικεφαλής του Παγκόσμιου Κέντρου Μάρκετινγκ της LG Electronics. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με τους πελάτες, μοιραζόμενοι με ειλικρίνεια τη βασική μας αξία και το μήνυμα του Life’s Good. Ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία, που θα παραδοθεί στους πελάτες σε όλο τον κόσμο σε διάφορα σημεία επαφής μαζί τους».

Για περισσότερα νέα σχετικά με την καμπάνια Life’s Good της LG, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.lg.com/lifesgood