Ευρώπη και Βρετανία θέτουν εκ νέου υπό διερεύνηση το Facebook

Related

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

Πασχαλινό τραπέζι με σύμμαχο τα LG πλυντήρια πιάτων

Αν σας προβληματίζει το πλύσιμο των πιάτων μετά το πασχαλινό τραπέζι, τότε τα πλυντήρια πιάτων της LG Electronics (LG) θα σας λύσουν τα χέρια, καθώς συνδυάζουν κορυφαία τεχνολογία και ευκολία στο πλύσιμο των πιάτων με κομψότητα και στιλ που ομορφαίνει την κουζίνα σας. Η LG διαθέτει τόσο ελεύθερα όσο και εντοιχιζόμενα πλυντήρια πιάτων, καλύπτοντας τις…

Η Salesforce αναβαθμίζει τo MuleSoft με δυνατότητες ΑΙ για ευκολότερη αυτοματοποίηση και ενοποίηση εφαρμογών

Η Salesforce προχώρησε σε μια σειρά αναβαθμίσεων τεχνητής νοημοσύνης στις λύσεις αυτοματοποίησης, ενοποίησης και διαχείρισης API του MuleSoft. Οι βελτιστοποιήσεις αυτές στοχεύουν στο να βοηθήσουν τους προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες να απλοποιήσουν τη ροή εργασιών και τις διαδικασίες, να επιταχύνουν την απόδοση της επένδυσης (time to value) και να αυξήσουν την παραγωγικότητα. Η λειτουργία…

Η GIGABYTE παρουσιάζει την limited edition σειρά μητρικών και καρτών γραφικών XTREME Prestige

Η GIGABYTE Technology ανακοινώνει την κυκλοφορία της σειράς XTREME Prestige Limited Edition, που περιλαμβάνει την μητρική Z790 AORUS XTREME X ICE και την κάρτα γραφικών AORUS GeForce RTX 4080 SUPER XTREME ICE 16G. Αυτή η exclusive έκδοση συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις με μοναδικό σχεδιασμό, καλύπτοντας τα απαιτητικά γούστα των gaming enthusiasts και των συλλεκτών. Η σειρά…

Η United Group συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης με αποτελέσματα – ρεκόρ για το 2023

Η United Group (UG), μητρική εταιρεία της Nova, κατέγραψε επίδοση ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023. Ο όμιλος σημείωσε αύξηση 7%, τόσο στα έσοδα, όσο και στo EBITDAal σε 2.791 εκατ. ευρώ και 988 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Προσαρμόζοντας τον αντίκτυπο  της πώλησης των σταθμών βάσης τον Αύγουστο του 2023, ο όμιλος σημείωσε 10% οργανική αύξηση…

Η Σύρος στο COSMOTE HISTORY

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Πέμπτης

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ 12:00 Novasports 6HD Ντόνα Βέκιτς – Μαρία Σάκκαρη Τένις 12:00 COSMOTE SPORT…

Share

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές της Βρετανίας ξεκίνησαν επίσημα νέο κύκλο ερευνών με αντικείμενο το Facebook και ειδικότερα την πλατφόρμα Marketplace και κατά πόσο αυτή στρεβλώνει τον ανταγωνισμό.

Τόσο η βρετανική πλευρά όσο και η Κομισιόν ενδιαφέρονται να διερευνήσουν κατά πόσο το Facebook χρησιμοποιεί με αθέμιτο τρόπο τα διαφημιστικά δεδομένα για να ανταγωνιστεί στον χώρο των διαβαθμισμένων διαφημίσεων. Ως εκ τούτου οι δύο πλευρές συνεργάζονται, τουλάχιστον στο επίπεδο της έρευνας.

«Το Facebook συλλέγει τεράστιες ποσότητες δεδομένων σχετικά με τις δραστηριότητες των χρηστών των μέσω κοινωνικής δικτύωσης και πέρα από αυτά, με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να στοχεύει πολύ συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών», ανέφερε σε δήλωσή της η Μαργκέτε Βεστάγκερ, Επίτροπος για θέματα ανταγωνισμού. «Θα εξετάσουμε λεπτομερώς κατά πόσο αυτά τα δεδομένα δίνουν στο Facebook ένα υπερβολικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ειδικότερα στον τομέα των διαβαθμισμένων διαφημίσεων, όπου οι άνθρωποι πουλάνε και αγοράζουν καθημερινώς, και που το Facebook επίσης ανταγωνίζεται με εταιρείες από τις οποίες συλλέγει δεδομένα», καταλήγει η Βεστάγκερ.

Πιο συγκεκριμένα, η Κομισιόν υποστηρίζει ότι η προκαταρκτική έρευνα έχει φέρει στην επιφάνεια αρκετές ανησυχίες ότι το Facebook ίσως χρησιμοποιεί δεδομένα από ανταγωνιστικές υπηρεσίες «διαβαθμισμένων διαφημίσεων», δηλαδή αγγελιών, οι οποίες διαφημίζονται σε κάποια από τις πλατφόρμες του Facebook αν και ανταγωνιστικές του Marketplace. Τόσο η Κομισιόν όσο και η βρετανική CMA (Competition and Markets Authority) θα προχωρήσουν σε βάθος με την επίσημη έρευνα ώστε να εκτιμήσουν τις συγκεκριμένες ανησυχίες.

Επιπρόσθετα, η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών, διερευνά και την υπηρεσία dating του Facebook για τους ίδιους ακριβώς λόγους.

Από την πλευρά του το Facebook, σε σχετική επίσημη δήλωση, ξεκαθάρισε ότι θεωρεί πως οι κατηγορίες που διατυπώνονται είναι «χωρίς αξία», προσθέτοντας μάλιστα ότι τόσο το Facebook Marketplace όσο και το Facebook Dating αποτελούν τμήματα «άκρως ανταγωνιστικών» αγορών.

Το Facebook Marketplace αποτελεί αντικείμενο έρευνας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αρκετά χρόνια. Το Reuters σημειώνει ότι Ευρωπαίοι επίσημοι θέτουν ερωτήματα σχετικά με την πλατφόρμα ήδη από το 2019, με το Facebook να ανταπαντά ότι για να ανταποκριθεί στα αιτήματα της ΕΕ θα πρέπει να παραδώσει άσχετες, αλλά εξαιρετικά ευαίσθητες, πληροφορίες.

Το Marketplace του Facebook λανσαρίστηκε το 2016 επιτρέποντας στο κοινό να αγοράζει και να πουλά αντικείμενα, χωρίς μεσάζοντες. Πλέον, η πλατφόρμα αριθμεί 800 εκατομμύρια χρήστες, σε 70 διαφορετικές χώρες, σύμφωνα με το Reuters. Οι ανταγωνιστές του εκφράζουν συνεχώς παράπονα ότι το Facebook εκμεταλλεύεται τη θέση του, έχοντας την ευχέρεια να διαφημίζει δωρεάν το Marketplace στα δύο δισεκατομμύρια χρηστών της κεντρικής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.