Εξυπηρέτηση πελατών: Πού απευθυνόμαστε για προβλήματα κινητής (τεχνική υποστύριξη Cosmote, Vodafone, Nova) και όχι μόνο!

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Πόσες φορές έχετε… χαθεί στις ιστοσελίδες των παρόχων τηλεπικοινωνιών, της Cosmote, της Vodafone ή της Nova, προκειμένου να βρείτε το τηλέφωνο εκείνο που θα καλέσετε δίχως χρέωση για να αναζητήσετε τεχνική βοήθεια; Αν ψάχνετε το πολυπόθητο url, τηλέφωνο δίχως χρέωση ή το καθεστώς χρέωσης για κλήσεις από κινητό ή από το εξωτερικό στα τμήματα τεχνικής υποστήριξης Cosmote, Vodafone και Nova, βρίσκεστε στο σωστό σημείο!

 τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών customer support Cosmote Vodafone NovaΣυγκεντρώσαμε για εσάς τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Nova), καθώς και τους εναλλακτικόυς τρόπους επικοινωνίας που ποικίλουν, ξεκινώντας από chatbot και καταλήγοντας μέχρι και σε βιντεοκλήσεις με νοηματική! Όλα τα παραπάνω, μαζί με αρκετές ακόμα χρήσιμες πληροφορίες, μπορείτε να διαβάσετε στις γραμμές που ακολουθούν και να δώσετε λύση σε κάθε πιθανή βλάβη και τεχνικό πρόβλημα.

COSMOTE

Chat online: Επικοινωνήστε άμεσα, μέσω chat, στο www.cosmotecare.gr με έναν εκπρόσωπό μας για ό,τι σας ενδιαφέρει και λάβετε απάντηση στη στιγμή.

Video call στη νοηματική: Πραγματοποιήστε live βιντεοκλήση, στο www.cosmotecare.gr με έναν εκπρόσωπο, για να σας βοηθήσει σε ό,τι χρειαστείτε. Ακόμα, η υπηρεσία βιντεοκλήσης υποστηρίζεται και στη νοηματική γλώσσα, αποκλειστικά από την COSMOTE.

https://www.cosmotecare.gr/#anchor3

13888 Εξυπηρέτηση οικιακών πελατών σταθερής, κινητής και COSMOTE TV

  • Ενημέρωση για προϊόντα και προσφορές
  • Πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό σας
  • Τεχνική υποστήριξη

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις:

  • Από σταθερό COSMOTE: Δωρεάν
  • Από κινητό COSMOTE: Δωρεάν για τα 4 πρώτα λεπτά της κλήσης και μετά η χρέωση είναι 0,21€ ανά κλήση (χρέωση με ΦΠΑ & τέλη 10%)
  • Από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο άλλου παρόχου: Ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
  • Κλήση από το εξωτερικό: Για κλήσεις από το εξωτερικό καλέστε στο +30 6971013888 με χρέωση, η οποία ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου για κλήσεις εξωτερικού.

13818 Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών

Μέσω του αριθμού 13818, συνδέεστε αυτόματα με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, που είναι πρόθυμος να σας εξυπηρετήσει τηλεφωνικά και να χειριστεί γρήγορα και αποτελεσματικά οποιοδήποτε αίτημά σας, όπως αλλαγές οικονομικών προγραμμάτων, ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση υπηρεσιών, θέματα λογαριασμών, δήλωση απώλειας ή κλοπής, αλλαγές στοιχείων της εταιρείας σας, περιαγωγή, τεχνικά θέματα κ.λπ.

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις:

  • Από κινητό COSMOTE (εταιρικού πελάτη): Δωρεάν
  • Από κινητό COSMOTE (συμβόλαιο, καρτοσυμβόλαιο ή καρτοκινητό οικιακού πελάτη): Δωρεάν για τα 4 πρώτα λεπτά της κλήσης και μετά η χρέωση είναι 0,21€ ανά κλήση (χρέωση με ΦΠΑ & τέλη 10%)
  • Από σταθερό COSMOTE (οικιακού και εταιρικού πελάτη): Δωρεάν
  • Από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο άλλου παρόχου: Ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
  • Κλήση από το εξωτερικό: Για κλήσεις από το εξωτερικό καλέστε στο +30 6971013818 με χρέωση, η οποία ορίζεται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου για κλήσεις εξωτερικού.

1250 INFO EXPRESS  Υπηρεσία γενικών πληροφοριών COSMOTE κινητής και αναγγελία βλαβών μέσω μενού ηχογραφημένων επιλογών

  • Ενημέρωση σχετικά με το δίκτυο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της COSMOTE
  • Τεχνική υποστήριξη και αναγγελία βλάβης καρτοκινητών συνδέσεων COSMOTE
  • Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση από κινητό COSMOTE

13738 Αναγγελία βλαβών κινητής τηλεφωνίας στο δίκτυο ή τη σύνδεσή σας

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

13788 Αναγγελία βλαβών σταθερής τηλεφωνίας στο δίκτυο ή τη σύνδεσή σας

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/article/PROD-8976/002KW070


VODAFONE

Εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση μέσω live chat

Ό,τι θέμα κι αν αντιμετωπίζετε, μπορείτε πάντα να εξυπηρετηθείτε γρήγορα και 100% online στο www.vodafone.gr, μιλώντας με το chatbot της Vodafone, τον TOBI.

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

13830 Εξυπηρέτηση πελατών (με χρέωση)

Ωράριο λειτουργίας: 7π.μ. έως τις 11.30 μ.μ.

Χρεώσεις:

  • Για συνδρομητές καρτοκινητής/καρτοπρογράμματος η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό είναι 0,29€/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.
  • Για τους ιδιώτες συνδρομητές συμβολαίου κινητής, η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό είναι 0,321€/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24% & φόρος κινητής τηλεφωνίας 10%.
  • Για συνδρομητές Vodafone Home, η χρέωση μετά το πρώτο λεπτό κλήσης είναι 0,3056€/κλήση ανεξαρτήτως διάρκειας. Στην τιμή περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24% και φόρος σταθερής τηλεφωνίας 5%.
  • Η χρέωση για κλήσεις από σύνδεση COSMOTE ή NOVA είναι ανάλογη με το πρόγραμμα χρήσης του παρόχου.

1399 Εξυπηρέτηση πελατών (χωρίς χρέωση)

Το τηλέφωνο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (υπηρεσία χωρίς χρέωση) είναι το 1399 για κλήσεις από σύνδεση Vodafone.

Ωράριο λειτουργίας: 7 π.μ. έως τις 11.30 μ.μ.

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

Κλήση από το εξωτερικό

+30 6944413830 με χρέωση ως εξερχόμενη προς Ελλάδα

12579 (χωρίς χρέωση από κινητό Vodafone)

+30 6944402579 από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο με χρέωση ανάλογη με το πρόγραμμα χρήσης του παρόχου

 

13840 Τεχνική υποστήριξη

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

Τεχνική υποστήριξη σταθερής online

Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα αιτήματος επίλυσης διαφοράς στο www.vodafone.gr και θα επικοινωνήσουν μαζί σας εντός 20 ημερολογιακών ημερών.

https://www.vodafone.gr/vodafone-ellados/poio-einai-to-tilefono-exypiretisis-pelaton-tis-vodafone/


NOVA

Τηλέφωνα επικοινωνίας για οικιακούς πελάτες

13800 Από κινητό ή σταθερό Nova

Χρεώσεις:

  • 0,25€/κλήση, ανεξαρτήτως διάρκειας, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τέλους τηλεφωνίας
  • Η χρέωση για κλήση από άλλο πάροχο ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
  • Από εξωτερικό και από κινητό Nova σε περιαγωγή: +30 6935613800 (με χρέωση)

13700 Τεχνικά θέματα

Για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα ή βλάβη στο σταθερό,το internet, την τηλεόραση και στο κινητό.

Ωράριο λειτουργίας: 24ωρη εξυπηρέτηση

Χρεώσεις: Χωρίς χρέωση

Τηλέφωνα επικοινωνίας για εταιρικούς πελάτες

  • Από εταιρικό κινητό και σταθερό Nova: 1277 (χωρίς χρέωση)
  • Από άλλο πάροχο ή από εξωτερικό: +30 6935601277 (με χρέωση)

Καρτοκινητή FREE2GO/Q

Από καρτοκινητό FREE2GO/Q: 13800 (με χρέωση 0,25€/ κλήση με ΦΠΑ)

Από άλλο πάροχο: 13800 (με χρέωση, η οποία ορίζεται με βάση τον τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου)

Από το εξωτερικό: +30 6935613800 (με χρέωση)

Chat online  Επικοινωνήστε άμεσα, μέσω chat στο www.nova.gr με έναν εκπρόσωπο για ό,τι σας ενδιαφέρει και λάβετε απάντηση στη στιγμή.

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia.


Βλάβες τεχνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών customer support Cosmote Vodafone Nova