Γιατί το Digital Marketing είναι χρήσιμο για κάθε επιχείρηση;

Related

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

Share

Ο όρος Brand Experience ή «εμπειρία μάρκας» είναι μια πολύ σημαντική έννοια που πρέπει να ακολουθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα.

Για να γίνουμε πιο σαφής, ο όρος αυτός συνδέεται με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, την γνωστική και συμπεριφορική μας ανταπόκριση στο άκουσμα του ονόματος της επιχείρησης σας.

Αυτή η ανταπόκριση προκαλείται από τα ερεθίσματα που εσείς έχετε περάσει στους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα σχετίζονται και αποτελούν μέρος του σχεδιασμού της ταυτότητας σας μέσω της συσκευασίας, των επικοινωνιών και του μάρκετινγκ. Είτε αυτό είναι κλασικό μάρκετινγκ είτε ψηφιακό.

Για παράδειγμα, αν έχετε μια επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες για την εγκατάσταση συναγερμών στο σπίτι, σίγουρα θα θέλατε οι καταναλωτές να συσχετίζουν το όνομα της επιχείρησης σας, ας πούμε 4Tec.gr με την υπηρεσία, δηλαδή συστήματα συναγερμών για το σπίτι.

Η διαφήμιση είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία και τη διάδοση της ευαισθητοποίησης γύρω από την μάρκα σας στις μάζες. Αυτή η συνεχής διαδικασία αργότερα εκδηλώνεται ως «εμπειρία μάρκας» ενός οργανισμού.

Σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως η διαφήμιση στο digital marketing γίνεται μέσω των ψηφιακών καναλιών σε αντίθεση με το κλασικό marketing του παρελθόντος που στόχευε τους καταναλωτές μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Πλέον το διαδίκτυο παίζει κυρίαρχο ρόλο στην μετάδοση μιας πληροφορίας γρήγορα και οικονομικά.

Επομένως, για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, μια ισχυρή στρατηγική digital marketing, η οποία περιλαμβάνει κατάλληλη διαφήμιση, σωστή προώθηση ιστοσελίδων και κρίσιμη έρευνα αγοράς, δημιουργεί τελικά μια σύνδεση μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών.

Βέβαια θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτική με μια ψηφιακή στρατηγική, καθώς ενώ μια θετική εμπειρία μπορεί να εκτοξεύσει ένα εμπορικό σήμα, ταυτόχρονα τυχόν ανωμαλίες μπορούν να το ωθήσουν προς τα κάτω.

Με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (social media) που βασίζονται στην υψηλή και αυξανόμενη πρόσβαση σε εμπορικά σήματα, το υποδειγματικό μάρκετινγκ ή μάλλον το ψηφιακό μάρκετινγκ αναλαμβάνει μεγάλο ρόλο.

Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης και της αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις που είναι στο παιχνίδι ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να επωφεληθούν με περισσότερους από έναν τρόπους.

Κερδοφόρα για όλα τα είδη επιχειρήσεων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει την επιλογή μιας στρατηγικής ανάλογα με τον προϋπολογισμό και επομένως είναι βιώσιμη και για τις μικρές επιχειρήσεις.

Δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό με μικρότερο κόστος. Από την άλλη πλευρά, ο εξατομικευμένος χαρακτήρας του ψηφιακού μάρκετινγκ επιτρέπει σε εκείνους που εισέρχονται σε ένα ήδη εδραιωμένο κλάδο να κάνουν την παρουσία τους αισθητή.

Βοηθά στην επίτευξη υψηλότερων τιμών μετατροπής (Conversion Rates)

Οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν ένα εμπορικό σήμα να επιτύχει καλύτερα ποσοστά μετατροπής σε πραγματικό χρόνο, προσδιορίζοντας το ποσοστό των θεατών που μετατρέπονται σε οδηγούς και στη συνέχεια σε συνδρομητές και πελάτες.

Αυτό γίνεται με τη βοήθεια μετρήσεων και ιχνών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως μετρήσεις σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI), τις αυξήσεις πωλήσεων, τους επισκέπτες που επιστρέφουν, τους επισκέπτες πρώτης προβολής επισκεψιμότητας ιστού και πολλά άλλα για να αναλύσουν τη στρατηγική μιας εταιρείας. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει στις εταιρείες να παρατηρούν πού πηγαίνουν στραβά και να ενισχύσουν όπου οι αριθμοί δείχνουν καλά αποτελέσματα.

Βέβαια, αυτά δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να τα αναλύσει μόνος τους. Θα πρέπει να απευθυνθεί σε μια εταιρεία digital marketing προκειμένου να συνεργαστούν μαζί για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Στην Lithos Digital θα βρείτε τους συνεργάτες που ψάχνετε και με μόνο ένα τηλεφώνημα μπορείτε να αποσπάσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε ή να λύσετε οποιαδήποτε απορία.

Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Υπάρχουν δύο παράγοντες που οδηγούν τους πελάτες σε μια μάρκα: φήμη και υποστήριξη. Οι πελάτες επιθυμούν να συνδέονται με εμπορικά σήματα που έχουν άψογο όνομα στην αγορά και εκείνα που τους αντιμετωπίζουν ως βασιλιάδες.

Το μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα social media βοηθά τις επιχειρήσεις στην παροχή λύσεων στα θέματα των πελατών και στην οικοδόμηση μιας σχέσης.

Οι θετικές κριτικές και αξιολογήσεις θα φέρουν νέους πελάτες και θα δημιουργήσουν μια ισχυρή εικόνα είτε έχετε ενημερωτικά blog στην Ελλάδα, e-shops, είτε παροχή υπηρεσιών κτλ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι στην πραγματικότητα το παρόν και το μέλλον οποιασδήποτε ισχυρής άσκησης οικοδόμησης εμπορικού ονόματος. Η αποτελεσματικότητα του εξαρτάται αναμφισβήτητα από δύο πρωταρχικούς παράγοντες.

Πρώτον, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι κατάλληλη και σχετική με τους στόχους μιας μάρκας για να εξυπηρετεί το σωστό κοινό-στόχο.

Δεύτερον, πρέπει να χρησιμοποιηθούν αξιόπιστα εργαλεία για την ακριβή παρακολούθηση των επιδόσεων σε τακτική βάση, γεγονός που θα καθιστούσε τη διαδικασία σχεδιασμού πολύ πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.