Ίσως τα κοινωνικά δίκτυα να είναι σπασμένα

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

social media 1500361309Οι αποκαλύψεις σχετικά με τη χρήση του Facebook, του Google και του Twitter από τη Ρωσία για να σπείρει διαμάχες στις ΗΠΑ έχουν οδηγήσει σε πολλή συζήτηση σχετικά με το πώς να κρατήσουμε την προπαγάνδα έξω από τις σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι προτάσεις περιλαμβάνουν την εγκατάλειψη των «likes», την υποχρέωση των ανθρώπων να χρησιμοποιούν τα πραγματικά τους ονόματα, και τη ρύθμιση, αλλαγή ή και εξάλειψη των αλγορίθμων που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να αποφασίσουν ποιος βλέπει τι.

Αλλά τι εάν το πρόβλημα της προπαγάνδας στα κοινωνικά μέσα δεν έχει λύση; Αρχίζει κανείς να πιστεύεο ότι μπορεί να είναι ενδημικό.

Ας ξεκινήσουμε με έναν ορισμό. Τα κοινωνικά μέσα συνθέτουν ηλεκτρονικές πλατφόρμες που επιτρέπουν στους χρήστες να εισάγουν και να μοιράζονται περιεχόμενο. Παράγει επίσης εισόδημα με την πώληση χώρου στους διαφημιστές και, όπως γνωρίζουμε τώρα, προπαγανδιστές. Αλλά ακόμη και χωρίς το μέρος που πληρώνεται, οι ίδιοι οι χρήστες θα παρουσιάσουν ένα τεράστιο πρόβλημα: όλοι έχουν τις προκαταλήψεις τους και τους αρέσει να δημοσιεύουν πράγματα – συμπεριλαμβανομένων προκατειλημμένων και παραπλανητικών πραγμάτων – που επιβεβαιώνουν τις κοσμοθεωρίες τους. Έτσι, εάν τα ρωσικά trolls θέλουν να εξαπλώσουν ψέματα, δεν πρέπει απαραιτήτως να συμμετέχουν άμεσα. Εφόσον κάνουν διαθέσιμο το περιεχόμενό τους κάπου, τουλάχιστον μερικοί άνθρωποι θα το μοιραστούν πρόθυμα. Δεν χρειάζεται τις διαφημίσεις αν το κάνουμε γι’ αυτούς.

Αυτό δεν είναι πρόβλημα αλγορίθμου. Το Twitter και το Reddit μεταδίδουν τόνους ψευδών ειδήσεων στα αριστερά και στα δεξιά, παρόλο που κανένα από τα δύο δεν είναι ιδιαίτερα αλγοριθμικά. Πρόκειται για ένα πρόβλημα σχεδίασης: Οι άνθρωποι είναι κακοί φύλακες.

Βεβαίως, οι στοχευμένες διαφημίσεις μπορούν να κάνουν την προπαγάνδα ιδιαίτερα επιθετική και καταστροφική. Αυτό δεν επηρεάζει τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που είναι προσεκτικοί, λογικοί και διακριτικοί στις πηγές πληροφοριών τους. Αλλά είναι σαν ναρκωτικό για τους ανθρώπους που ασχολούνται περισσότερο με τους πολιτιστικούς πολέμους. Ακριβώς όπως τα κερδοσκοπικά κολέγια απευθύνονται σε άτομα με χαμηλή πληροφόρηση που είναι αρκετά φτωχά ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις για ομοσπονδιακή βοήθεια, ορισμένες πολιτικές διαφημίσεις τροφοδοτούν τις χειρότερης ποιότητας, περισσότερο χειραγωγικές πληροφορίες στους πιο ευάλωτους ψηφοφόρους – τους ίδιους ανθρώπους που δεν γνωρίζουν καλύτερα.

Τούτου λεχθέντος, η εξαφάνιση προσαρμοσμένων διαφημίσεων δεν θα λύσει το πρόβλημα. Χρειαζόμαστε πραγματικά καλύτερους φύλακες.

Ο αλγοριθμικός φύλακας στο Facebook – γνωστός και ως αλγόριθμος newsfeed – είναι ανεπαρκής. Είναι συντονισμένος με βάση την «εμπλοκή», που σημαίνει ότι προωθεί το περιεχόμενο που προσελκύει την περισσότερη προσοχή. Αυτός ο ορισμός της επιτυχίας συνέβαλε στην άνοδο της δημοσιογραφίας clickbait – εις βάρος της δημοσιογραφίας που επιδιώκει να ανακαλύψει νέα γεγονότα και να τα παρουσιάσει με πλήρη και ισορροπημένο τρόπο. Έχει βλάψει την ικανότητά μας να αιτιολογούμε, να ζυγίζουμε γεγονότα και να επικοινωνούμε με τους ανθρώπους εκτός των θαλάμων απήχησής μας.

Πώς θα έμοιαζε ένας καλύτερος φύλακας; Δεν θα ήταν αλγόριθμος. Το καλύτερο θα ήταν να προσλάβουμε πολλούς πραγματικούς ανθρώπινους συντάκτες, οι οποίοι θα ακολουθούσαν διαφανείς πολιτικές για να αποφασίσουν τι είναι αποδεκτό και πρέπει να ενισχυθεί, σε αντίθεση με αυτό που πρέπει να λογοκρίνεται ή να υποβιβάζεται. Πλατφόρμες όπως το Facebook θα πρέπει να πληρώσουν αυτούς τους ανθρώπους, μειώνοντας δραστικά τα περιθώρια κέρδους.

Εάν νομίζετε ότι οι προτάσεις αυτές φαίνονται μη ρεαλιστικές ή αδύνατες, έχετε δίκιο. Δεν είναι απαραίτητο ότι υπάρχει λύση, και σίγουρα δε θα είναι εύκολη.