Έρευνα της Sitecore «Sitecore Brand Authenticity»: Εντυπωσιακά συμπεράσματα για την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Related

Ο Όμιλος SOFTONE και η Euronet ανακοινώνουν στρατηγική συμφωνία για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών

Ο Όμιλος SOFTONE, ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους cloud-based λύσεων επιχειρηματικού λογισμικού στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη, ανακοινώνει τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη Euronet, κορυφαίο πάροχο χρηματοοικονομικών και τεχνολογικών λύσεων πληρωμών διεθνώς. Σκοπός της συνεργασίας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων που υποστηρίζουν τη διεξαγωγή εμπορικών συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών, όπως αυτή διαμορφώνεται…

Η HPE θέτει τις βάσεις για την επόμενη γενιά διαχείρισης δεδομένων με software-defined storage και automation που στηρίζεται στο ΑΙ

Η Hewlett Packard Enterprise ανακοίνωσε νέες λύσεις, διαθέσιμες στην πλατφόρμα HPE GreenLake cloud, που έχουν ως στόχο να απλοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται και αξιοποιούν το storage τους, τα data και τη ροή εργασιών τους σε περιβάλλοντα on-prem και public cloud. Τα νέα offerings περιλαμβάνουν:  Το HPE GreenLake Block Storage για…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της Huawei

Μνημόνιο Συνεργασίας διάρκειας ενός έτους υπέγραψαν το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και η Ηuawei Ελλάδος την Τετάρτη 15 Μαΐου στα κεντρικά γραφεία της Huawei στο Μαρούσι. Το Μνημόνιο διαμορφώνει το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Πανεπιστημίου και της Ηuawei στους τομείς της εκπαίδευσης και της ενίσχυσης της διασύνδεσης των αποφοίτων του ΟΠΑ με την αγορά εργασίας. …

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Ο Τελικός του Europa Conference League και στο Mega και στην Cosmote TV!

Τα νέα iPad Pro και iPad Air διαθέσιμα σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα iPad Pro (Μ4) και iPad Air (Μ2), μαζί με τα κορυφαία αξεσουάρ Apple Pencil Pro και Magic Keyboard, ήρθαν στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Κατασκευασμένα με premium υλικά και πανίσχυρους επεξεργαστές, τα νέα iPad είναι ακόμα πιo γρήγορα και αποδοτικά, με αναβαθμισμένες…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

ΓΕΡΜΑΝΟΣ και COSMOTE φέρνουν αποκλειστικά τα συστήματα συναγερμού ESA Home Security

Τα καταστήματα COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ φέρνουν αποκλειστικά στην Ελλάδα τα συστήματα ασύρματου συναγερμού ESA Home Security της εταιρίας ESA Security Solutions. Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, τα τρία πακέτα ESA προς τους καταναλωτές περιλαμβάνουν, εκτός από τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, και την εγκατάσταση και παραμετροποίηση από επαγγελματία, αλλά και ηλεκτρονική παρακολούθηση συμβάντων για 2…

Νέα Apple iPad: Υποστηρίζουν επιτέλους βελτιστοποιημένη λειτουργία φόρτισης μπαταρίας

Η Apple πρόσφατα πρόσθεσε αναβαθμισμένη υποστήριξη μπαταρίας στα iPad Pro M4 και iPad Air M2. Η λειτουργία στοχεύει να παρατείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας φορτίζοντάς την μερικώς, εκτός εάν ο χρήστης αποφασίσει να το παρακάμψει χειροκίνητα. Η Apple έχει συμπεριλάβει επίσης την ένδειξη μέτρησης κύκλων, η οποία υπήρχε μόνο στη σειρά iPhone 15. Όπως επιβεβαίωσε το iCulture (μέσω MacRumors…

Oppo Reno12: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας της νέας σειράς!

Όπως όλα δείχνουν ο Μάιος είναι ο μήνας των μεγάλων αποκαλύψεων, καθώς η Oppo ανακοίνωσε σήμερα ότι θα αποκαλύψει τη σειρά Reno12 με Oppo AI για την αγορά της Κίνας στις 23 Μαΐου. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει στη δημοσιότητα τον αριθμό των smartphones που θα περιλαμβάνει η σειρά, αλλά σίγουρα θα υπάρχει ένα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Για πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή την εργασία, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στην Ελλάδα. Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα…

Το Sony Xperia 10 VI διατηρεί την αναλογία οθόνης 21:9 και “φοράει” chipset SD 6 Gen 1!

Μικρό το “φάουλ” της Sony να μην επιλέξει για το νέο της Xperia 1 VI αναλογία οθόνης 21:9, άλλωστε υπάρχει και το Xperia 10 VI που συνεχίζει την τάση των ψηλών και στενών τηλεφώνων της Sony. Το πιο πρόσφατο mid-ranger της Sony φέρνει μερικές βασικές αλλαγές σε σύγκριση με τον προκάτοχό του , συμπεριλαμβανομένου ενός πιο…

Τελικός Conference League, Ολυμπιακός – Φιορεντίνα: Από Cosmote TV και MEGA η μετάδοση

Eurokinissi Onsports Team 16 Μαίου 2024, 14:47 Τελικός Conference League: Σε ελεύθερο κανάλι και συγκεκριμένα στο MEGA θα γίνει η μετάδοση του αγώνα, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα στις 29 Μαΐου. Με παράλληλη μετάδοση από την Cosmote TV και το MEGA θα καλυφθεί τηλεοπτικά ο ιστορικός Τελικός Conference League, Ολυμπιακός - Φιορεντίνα, το βράδυ της 29ης Μαΐου…

Δοκιμάσαμε το Huawei Watch Fit 3: Τετραγωνίζοντας… την κομψότητα

Με φινέτσα που θα ζήλευαν ρολόγια πολλαπλάσιου κόστους, το πανέμορφο Huawei Watch Fit 3 μπορεί να σας ακολουθήσει από τη γυμναστική σας μέχρι τη νυχτερινή σας έξοδο. Με design που μοιάζει να… προκαλεί το Apple Watch στην έδρα του, το τετραγωνισμένο μα ταυτόχρονα καμπυλόγραμμο Watch Fit 3 αποτελεί τη νέα πρόταση της Huawei για όσους…

Share

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει την νέα έρευνα «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα και από την οποία προκύπτουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα ελληνικά brands. 

H Sitecore πραγματοποίησε την έρευνα για να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και για να αναδείξει τους λόγους που πρέπει τώρα να δημιουργήσουν στρατηγικές ενσυναίσθησης και εξατομικευμένης εμπειρίας.

Συνολικά οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, με το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση. 6 στους 10 θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι έχει έρθει η ώρα για τα ελληνικά brands να εγκαταλείψουν τις παλιές πρακτικές και να υιοθετήσουν μια διαφορετική αληθινή συναισθηματική προσέγγιση για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών. 

Τα ελληνικά brands στερούνται μιας ουσιαστικής αξίας για τον καταναλωτή: το Brand Loyalty

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως “οπαδό” του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι “μέλος μιας κοινότητας”. Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.

Το Brand Representation  είναι απαραίτητo για τη θετική αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών

 Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%)  υποστηρίξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους. ΟΙ Έλληνες θέλουν να δουν τους εαυτούς τους να εκπροσωπούνται επαρκώς στις μάρκες από τις οποίες ψωνίζουν. Μάλιστα, το 59% θέλει τα brands να συνδέονται μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο, ενώ 1 στους 3 αναφέρει ότι επέλεξε να ψωνίζει  brands που επιδεικνύουν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους. 

Η διαφάνεια των brands από τις βασικές αρχές που αναζητούν οι Έλληνες

Όσον αφορά την αξιολόγηση των brand κλάδων ως προς τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα έλαβαν μέτρια αξιολόγηση. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί». Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς και αυθεντικές. Εντυπωσιακό εύρημα ήταν επίσης ότι το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα brands θα πρέπει να παρουσιάζουν διαφάνεια σχετικά με τα πολιτικά κόμματα και τα κοινωνικά ζητήματα που υποστηρίζουν οικονομικά.

Η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες είναι επίσης σημαντική για τους Έλληνες, με 4 στους 10 να θέλουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες διαθέσιμα από τέτοιες εταιρίες. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.

 «Η μεταπανδημική εποχή έφερε στην επιφάνεια νέες δυναμικές και δεδομένα για τους Έλληνες καταναλωτές  και τα ευρήματα της έρευνας της Sitecore αποδεικνύουν ακριβώς ότι η νέα εποχή των πραγματικών αξιών που ζητούν όχι μόνο οι Έλληνες καταναλωτές αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εδώ,» σχολίασε ο Γιάννης Ψαρράς  VP of Engineering της Sitecore. «Το νέο αυτό περιβάλλον, αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τα brands. Οι άνθρωποι αναζητούν την αντανάκλαση του εαυτού τους στα brands που αγοράζουν και με τις τιμές να αυξάνονται, η έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Τα brands πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την συγκυρία για να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές, εστιάζοντας στην εμπιστοσύνη και δημιουργώντας εμπειρίες που απευθύνονται σ’αυτούς σε ατομικό και ανθρώπινο επίπεδο.»

 Οι ελληνικές επιχειρήσεις που αυξάνουν τις τιμές πρέπει να ανταμείψουν τους καταναλωτές για την αφοσίωσή τους

 Η προσφορά ενός προγράμματος loyalty ή μιας έκπτωσης για πολλαπλές αγορές μπορεί να αντισταθμίσει τις ανατιμήσεις περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες εκτιμούν επίσης την ξεκάθαρη επικοινωνία, ει δυνατόν, πριν από τις αυξήσεις των τιμών, με το 97% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να εξηγούν και να είναι διαφανή για τις ανατιμήσεις που κάνουν. Ωστόσο, είναι λιγότερο πιστοί σε προϊόντα, με πολλούς να αναφέρουν ότι οι αύξηση τιμών θα τους οδηγούσε προς πιο γενικές μάρκες. Στον αντίποδα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να δεχτούν αυξήσεις τιμών από brands που υποστηρίζουν τη δίκαιη αμοιβή του προσωπικού ή για προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

 Η χρήση κινητής συσκευής εξελίσσεται σε ένα κρίσιμο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών.

 4 στους 10 ‘Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%). Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.

 Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την έρευνα Brand Authenticity Report επισκεφτείτε το: https://www.sitecore.com/brand-authenticity/greece