Image default
NEWS

Το Retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό και το Public, ο No1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά, θα έχει ηγετική θέση

Το Public αναπροσαρμόζει τις στρατηγικές προτεραιότητες και την οργανωτική δομή του με στόχο να είναι ο αδιαμφισβήτητος #1 ecommerce retailer στη χώρα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της PublicMediaMarkt, Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε σχετικά: «Το Public είναι ο #1 ecommerce retailer στην ελληνική αγορά. Με τη βεβαιότητα ότι το retail του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη #1 θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατά συμπληρωματικά brands, Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.»

Νέα οργανωτική δομή με έμφαση στη νέα μέρα

Η εταιρεία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce Business Unit και Retail Business Unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή.

Ραγδαία Ανάπτυξη του Public Marketplace

Σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων και να προφέρουμε ακόμα  περισσότερες επιλογές στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Επενδύσεις σε ecommerce, νέες τεχνολογίες και υποδομές

Ο μετασχηματισμός της εταιρείας θα υποστηριχτεί με μεγάλο πλάνο επενδύσεων, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce & marketplace, supply chain, υποδομές και νέες τεχνολογίες. Την επόμενη διετία το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 26 εκατ. ευρώ.

-- --

Related posts

Η Huawei Δημοσίευσε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019

fiber

Τι πρέπει να ξέρετε για το κοινωνικό δίκτυο που έχει αρχίσει να σαρώνει τη Δύση

fiber

H HMD Global τοποθετεί τον Stephen Taylor, πρώην CMO της PayPal, ως υπεύθυνο Marketing

fiber

Δες ηφαίστεια, βουνοκορφές και επιβλητικά τοπία χωρίς να σηκωθείς από τον καναπέ σου

fiber

Επιστήμονας με ανίατη ασθένεια μεταμορφώνεται στο «πρώτο πλήρες cyborg του κόσμου»

fiber

Η συσκευή της Microsoft που οι άνθρωποί της ζήτησαν να μη χρησιμοποιηθεί σε πόλεμο

fiber