Το μυστήριο των προμηθειών – Πού πηγαίνει, τελικά, το χρήμα;

Related

Η τελευταία σειρά τηλεοράσεων της Samsung φέρνει τη νέα εποχή της Samsung AI TV

Η Samsung Electronics Co., Ltd. παρουσίασε σήμερα στην εκδήλωση “Unbox & Discover” τη νέα σειρά τηλεοράσεων και soundbars για το 2024, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων Neo QLED 8K και 4K, OLED και soundbar. Ως ο κορυφαίος κατασκευαστής τηλεοράσεων** στον κόσμο για 18 συναπτά χρόνια, οι φετινές προτάσεις της Samsung προσφέρουν εκπληκτική εμπειρία ψυχαγωγίας στο σπίτι, με…

Η Sonos αποκαλύπτει το πλήρως επανασχεδιασμένο Sonos App και φέρνει υπηρεσίες, περιεχόμενο και System Controls σε μία εξατομικευμένη Home Screen

Η Sonos αποκάλυψε την πιο εκτεταμένη επανασχεδίαση της εφαρμογής της που έχει γίνει ποτέ, δημιουργώντας μια άνευ προηγουμένου εμπειρία streaming που επιτρέπει στους ακροατές να οργανώνουν τις αγαπημένες τους λίστες, σταθμούς, άλμπουμ και πολλά άλλα από περισσότερες από 100 υπηρεσίες σε μια εξατομικευμένη οθόνη. Η νέα Home Screen παρέχει ταχύτερη πρόσβαση στον χειρισμό των Sonos…

Φωτογραφίζονται μαζί το επερχόμενο Google Pixel 9 Pro και το iPhone 15 Pro Max

Πλουσιότερο κατά τρία ακόμη νέα smartphones θα είναι από τον Οκτώβριο το line-up προιόντων της Google, αφού ξέρουμε πως εκείνη την περίοδο η εταιρεία θα κυκλοφορήσει τα νέα της Pixel 9, Pixel 9 Pro και Pixel 9 Pro XL. Πρόσφατα ακούσαμε ότι το Pixel Fold 2 έχει μετονομαστεί σε Pixel 9 Pro Fold και μπορεί να ενταχθεί σε αυτά. Το Pixel…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν κάθε σου ανάγκη. To νέο κατάστημα επί της Λεωφόρου Συγγρού 257-259, στη Νέα Σμύρνη, παρουσιάζει τον νέο κόσμο καταστημάτων…

Απεριόριστα data με μόλις 1,90€ για 5 ημέρες από τη Vodafone

Φέτος το Πάσχα, η Vodafone προσφέρει απεριόριστα data για όλους τους πελάτες συμβολαίου, εταιρικούς, οικιακούς και καρτοπρογράμματος για 5 ημέρες, με μόλις 1,90€. Επιπλέον, όσοι πελάτες ενεργοποιήσουν την προσφορά έως και τις 9/5 συμμετέχουν αυτόματα σε διαγωνισμό με δώρο 5 iPhone 15 Plus 128GB, ενώ ενεργοποιώντας εκ νέου την προσφορά μετά τη λήξη της, αυξάνουν…

Η LG MAGNIT All-in-One τιμήθηκε με το iF Design Award 2024

Το επαναστατικό προϊόν του τμήματος Business Solutions της LG Electronics (LG), η οθόνη LG MAGNIT All-in-One (LAAA Series), τιμήθηκε με το υψηλού κύρους iF DESIGN Award για το 2024. Η αναγνώριση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας να παρέχει τεχνολογία αιχμής και καινοτόμο σχεδιασμό στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο. Η LG MAGNIT All-in-One…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5 Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το…

Wi-Fi 7: Δείτε τη λίστα με τα smartphones που το υποστηρίζουν!

Στον κόσμο της τεχνολογίας τα πάντα τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ιλλιγγειώδεις ταχύτητες και έτσι χωρίς καλά – καλά να το αντιληφθούμε φθάσαμε ήδη στην εποχή που ηδη έχει αρχίσει να ενεργοποιείται το νέο πρότυπο Wi-Fi 7. Για αυτό και ήδη έχει αρχίσει να γεμίζει η λίστα με τα συμβατά τηλέφωνα. Συγεκριμένα, τα smartphones που…

Παίζει ξανά σε hands-on video το επερχόμενο Google Pixel 8a

Τρελό είναι αυτό που συμβαίνει με το Google Pixel 8a και τα απανωτά δημοσιεύματα με νέες πληροφορίες και σήμερα υπάρχει φυσικά μια ακόμη νέα διαρροή που προέρχεται από έναν πωλητή κινητών τηλεφώνων στην… Καζαμπλάνκα του Μαρόκου. Ο εν λόγω κύριος που ανέβασε το υλικό στα social media φαίνεται να κρατάει στα χέρια του μια από…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από  την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

COSMOTE CINEMA KIDS: Πάσχα με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες στο pop-up κανάλι της COSMOTE TV

Το COSMOTE CINEMA KIDS επιστρέφει και φέτος στην COSMOTE TV με 50 μεταγλωττισμένες παιδικές ταινίες. Το pop-up κανάλι θα είναι διαθέσιμο καθ’ όλη τη διάρκεια των σχολικών διακοπών του Πάσχα, από την Παρασκευή 26/4 έως και την Κυριακή 12/5. Το πρόγραμμά του θα ξεκινά καθημερινά στις 18.00 με την προβολή ενός επεισοδίου της σειράς κινουμένων…

DrayTek: Η σειρά Vigor2927L εμπλουτίζεται με δύο νέα μοντέλα 5G LTE router

Η  LEXIS (www.lexis.gr), αποκλειστικός αντιπρόσωπος του κορυφαίου κατασκευαστή δικτυακών προϊόντων DrayTek Corp., ανακοινώνει την προσθήκη δύο νέων LTE router στην επιτυχημένη σειρά Vigor2927L, τα μοντέλα Vigor2927L-5G και Vigor2927Lax-5G, εξασφαλίζοντας γρήγορη σύνδεση μέσω 5G και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα των επιχειρήσεων υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.  Τα μοντέλα της σειράς Vigor2927L-5G είναι Dual-WAN, με υποστήριξη load-balancing και fail-over, έως 50…

Share

Ένα από τα δυσκολότερα καθήκοντα σε πλήθος επιχειρήσεων και οργανισμών έχει να κάνει με τη διαχείριση των δαπανών και ειδικότερα όσες σχετίζονται με τις κάθε λογής προμήθειες – στο πλαίσιο της γενικότερης προσπάθειας με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

Αυτό μαρτυρούν, άλλωστε, και οι αριθμοί: μόλις το 23% των υπευθύνων για τις προμήθειες και την εφοδιαστική αλυσίδα έχουν καθαρή και άμεση εικόνα των συνολικών δαπανών τους, σε πραγματικό χρόνο, ενώ το 49% εξ αυτών συνεχίζουν να αναλύουν τα δεδομένα «χειρωνακτικά», προκειμένου να λάβουν αποφάσεις.

Η αποκάλυψη έγινε στο πλαίσιο της έρευνας Agile Procurement Insights Research την οποία πραγματοποίησε πρόσφατα η SAP σε συνεργασία με την Oxford Economics, σε μια προσπάθεια να κατανοηθεί η σημασία των προμηθειών σε έναν οργανισμό, να εκτιμηθεί το σημερινό επίπεδο συνεργασίας με τους προμηθευτές και να καταμετρηθεί ο αντίκτυπος της τεχνολογίας και της ψηφιοποίησης των διαδικασιών στον συγκεκριμένο χώρο.

Η έρευνα βασίστηκε στις απαντήσεις 1.000 υψηλόβαθμων στελεχών από τους χώρους των προμηθειών και της εφοδιαστικής αλυσίδας, που είχαν υπό την ευθύνη τους τις άμεσες και έμμεσες δαπάνες για αγαθά, υπηρεσίες και εξωτερικούς συνεργάτες, και τα αποτελέσματά της συνέβαλαν στη διαμόρφωση πέντε εστιασμένων ερευνών.

Κάθε μια εξετάζει βασικούς τομείς της διαχείρισης δαπανών, αλλά και τις συμπεριφορές που κάνουν τις ηγέτιδες επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν, χάρη στις σαφώς καλύτερες επιδόσεις τους. Κοινό σημείο τους, οι επενδύσεις στην τεχνολογία και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών, με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση κάθε απρόοπτου, η ενίσχυση της ευελιξίας και της ανθεκτικότητας, αλλά και η ανάδειξη της στρατηγικής αξίας των προμηθειών σε κάθε επιχείρηση.

Στην πρώτη επί μέρους έρευνα παρουσιάζονται τα οφέλη των οργανισμών από την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων, την εκτεταμένη χρήση της τεχνολογίας και τη σωστότερη διαχείριση των σχετικών με προμήθειες διαδικασιών, όπως τα περιέγραψαν οι ηγέτες του χώρου (γύρω στο 10% του συνόλου), με τα καλύτερα αποτελέσματα.

Στη δεύτερη, «αναδεικνύονται» οι επιδόσεις επιχειρήσεων οι οποίες αξιοποιούν στην καθημερινότητά τους δεδομένα, analytics, αλλά και Τεχνητή Νοημοσύνη – εδώ, το 54% των ερωτηθέντων αποκάλυψε ότι οι τεχνολογίες που αξιοποιούν για τις προμήθειες, τους επιτρέπουν να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, όμως, για το 38% ένα μέρος ή το σύνολο των προμηθειών τους γίνεται ακόμα «χειρωνακτικά».

Στην τρίτη, τονίζεται ότι υπάρχουν μεν οργανισμοί που χρησιμοποιούν προχωρημένα analytics στον έλεγχο των προμηθευτών τους, αλλά όχι στον βαθμό που θα έπρεπε, οπότε απευθύνεται έκκληση αφενός για καλύτερη αξιοποίηση αυτών των δυνατοτήτων, αφετέρου για χρήση περισσότερων δεδομένων από τρίτους, με στόχο την ασφαλέστερη πρόληψη προβλημάτων και ανατροπών. Τα ευρήματα έδειξαν ότι μόνο το 49% των ερωτηθέντων ανανεώνει και επικαιροποιεί τακτικά τα σχέδια αντιμετώπισης κινδύνων και μόλις το 32% βρίσκει αποτελεσματική τη διαχείριση όσων σχετίζονται με τους προμηθευτές.

Η τέταρτη επιμέρους έρευνα εστιάζει στην ανάγκη στενότερης συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων και βασικών προμηθευτών, με τη βοήθεια κατάλληλου προγραμματισμού και αυτοματισμών, προκειμένου να αναπτυχθεί μια σχεδόν εταιρική σχέση, επωφελής και για τα δύο μέρη. Εδώ τα πράγματα είναι καλύτερα, με το 92% των ηγετικών στελεχών να έχει συστήσει δίκτυα προμηθευτών (έναντι 69% των υπολοίπων) και το 76% να τους ενημερώνει σχετικά με τις μελλοντικές παραγγελίες (έναντι 44%).

Τέλος, η πέμπτη αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο των εξωτερικών συνεργατών. Η αξιοποίηση της κατάλληλης τεχνολογίας για τη βέλτιστη διαχείρισή τους, μπορεί να ενισχύσει την ευελιξία, να υποστηρίξει περισσότερα μοντέλα τιμολόγησης, να αναβαθμίσει την ποιότητα της εργασίας και να εξορθολογήσει τη χρήση των υποδομών. Όμως, μόνο το 35% αξιοποιεί τεχνολογικές λύσεις για τη διαχείριση των εξωτερικών συνεργατών, αν και το 70% χρησιμοποιούν αντίστοιχες λύσεις όσον αφορά στην ανάθεση υπηρεσιών.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο John Wookey, πρόεδρος του Intelligent Spend & Business Network της SAP, τόνισε ότι «τα ηγετικά στελέχη των επιχειρήσεων αντιλαμβάνονται όλο και περισσότερο ότι η πραγματική αξία των προμηθειών υπερβαίνει κατά πολύ το θέμα της μείωσης του κόστους, καθώς ο ρόλος τους στην παραγωγικότητα και την καινοτομία είναι κρίσιμος. Όμως, η δυναμική τους μπορεί να αναδειχθεί πλήρως, μόνο μέσω της από άκρου σε άκρο ψηφιοποίησης όλων των διαδικασιών διαχείρισης των δαπανών, σε μια και μοναδική πλατφόρμα, στο cloud. Η “ευφυής” διαχείριση των δαπανών δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια προσπάθεια ευθυγράμμισης των αποφάσεων των οργανισμών για δαπάνες με την στρατηγική που αυτοί ακολουθούν στη σημερινή δικτυακή οικονομία».