Image default
MARKET

Συνεχίζεται το σήριαλ με το Skroutz.gr, άνοδος τιμών σε προϊόντα τεχνολογίας

Συνεχίζεται η διαπραγμάτευση των καταστημάτων τεχνολογίας με την πλατφόρμα του

Skroutz.gr

όσον αφορά

τη μετάβαση σε μοντέλο χρέωσης CPS, από CPC, όπως σας είχαμε αναφέρει

και στα μέσα Φεβρουαρίου. Η καταληκτική ημερομηνία εξακολουθεί να είναι η

16η Μαρτίου

και μετά την παρέλευσή της, όσα καταστήματα δεν έχουν αποδεχθεί τη νέα σύμβαση που τους έχει σταλεί από το Skroutz,

θα βρεθούν αυτομάτως εκτός της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Myphone.gr, στην αγορά επικρατεί σύγχυση. Ορισμένα μικρά καταστήματα τεχνολογίας έχουν υπογράψει τη νέα σύμβαση αλλά τα περισσότερα “μεγάλα” καταστήματα που σημειώνουν και τις περισσότερες πωλήσεις, συνεχίζουν να αντιστέκονται και ζητούν επαναδιαπραγμάτευση των όρων της νέας σύμβασης, ενώ παράλληλα έχουν απειλήσει και με προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού κατά του Skroutz.

Η αλλαγή στο μοντέλο χρέωσης CPS σημαίνει πως το Skroutz θα δικαιούται προμήθεια από την πώληση κάθε προϊόντος, στο οποίο ο αγοραστής οδηγήθηκε μέσω της πλατφόρμας, ενώ η χρέωση μέχρι τώρα γινόταν ανά click και ήταν σαφώς μικρότερη. Έτσι, αρκετά καταστήματα λιανικής αρνούνται να υπογράψουν τη νέα σύμβαση, ωθώντας την υπόθεση “στα άκρα”, δεδομένου του ότι σε 10 μέρες λήγει η προθεσμία του Skroutz. Αξίζει να αναφέρουμε πως, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η αλλαγή δεν αφορά στην παρούσα φάση όλα τα καταστήματα αλλά μονάχα τα καταστήματα τεχνολογίας (smartphones/πληροφορική), όμως το Skroutz έχει σκοπό να την εφαρμόσει καθολικά μέχρι το καλοκαίρι του 2020 σε όλες τις κατηγορίες καταστημάτων.

Δυστυχώς για το καταναλωτικό κοινό, η κατάσταση αυτή οδηγεί και σε αύξηση των τιμών σε αρκετά προϊόντα τεχνολογίας, με τις επιπτώσεις του κορωνοϊού να επιδεινώνουν την κατάσταση, εξ’αιτίας της έλλειψης εμπορευμάτων τις τελευταίες εβδομάδες. Χαρακτηριστικά παραθέτουμε την εξέλιξη της τιμής ενός πολύ δημοφιλούς smartphone Κινέζου κατασκευαστή, της μεσαίας κατηγορίας (Εικόνα 1) που ενώ ακολούθησε την αναμενόμενη πτωτική τάση, μερικούς μήνες μετά το λανσάρισμά του, το τελευταίο διάστημα πωλείται αισθητά ακριβότερα, σύμφωνα με το εργαλείο παρακολούθησης των τιμών που παρέχει το ίδιο το Skroutz.gr. Αντίστοιχη εξέλιξη τιμής βλέπουμε και σε δημοφιλές μοντέλο Κορεάτη κατασκευαστή (Εικόνα 2), κάτι που επιβεβαιώνει την τάση και φυσικά είναι κάτι που μπορείτε να δείτε και μόνοι σας, χρησιμοποιώντας το εργαλείο της πλατφόρμας.

Eικόνα 1


Εικόνα 2

Επακόλουθο της “κόντρας” καταστημάτων-Skroutz είναι και η μεταπήδηση αρκετών στην ανταγωνιστική πλατφόρμα του Bestprice.gr, η οποία βλέπει αθρόα συγκέντρωση αιτήσεων για νέες συνεργασίες και δέχεται στις τάξεις της όσα καταστήματα πληρούν τις προδιαγραφές και προϋποθέσεις που έχει ορίσει, ώστε να παραμείνει αξιόπιστη.


Το Myphone.gr επικοινώνησε με το Bestprice.gr

ώστε να ενημερωθούμε για το εμπορικό μοντέλο και τις χρεώσεις της πλατφόρμας. Η πολιτική χρεώσεων στο BestPrice.gr παραμένει

με βάση το click (CPC)

, το οποίο διαφέρει ανά κατηγορία. Σε σχετική ερώτησή μας για πιθανή αλλαγή εμπορικού μοντέλου σε προμήθεια επί της πώλησης, λάβαμε την απάντηση ότι

δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση.

Χαρακτηριστικά μας ανέφεραν ότι

“τα συνεργαζόμενα καταστήματα είναι ευχαριστημένα με το τρέχον εμπορικό μοντέλο, οπότε δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει. Αντίθετα, έχουμε ρίξει το βάρος μας στο νέο Project “360”, το οποίο φιλοδοξεί να προσφέρει added value υπηρεσίες σε όλες τις οντότητες του eCommerce: Καταναλωτές, retailers, brands, κτλ. Μάλιστα πρόσφατα λανσάραμε την δωρεάν υπηρεσία “360 Analytics” που δίνει στα συνεργαζόμενα καταστήματα πρόσβαση σε στατιστικά παραγγελιών και σημαντικά metrics για την απόδοσή τους”.

Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις πάνω στο θέμα αυτό και να σας ενημερώνουμε, όσο πλησιάζουμε προς την 16η του Μάρτη. Ελπίζουμε σε ταχεία εξομάλυνση της κατάστασης και επαναφορά των τιμών στα προ… “κρίσης” επίπεδα, καθώς ο σίγουρος χαμένος από την υπόθεση αυτή, είναι πρωτίστως ο καταναλωτής.

Related posts

Tesla Roadster: Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής πιάνει τα 0-100 σε 1,9 δευτερόλεπτα

fiber

Η νέα σειρά K της LG σχεδιάστηκε για να προσφέρει ενισχυμένη εμπειρία πολυμέσων!

fiber

Cytavision: Σε ανοικτή ζώνη από το ΡΙΚ οι αγώνες του κυπριακού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου για να μείνουμε στο σπίτι

fiber

10ετής δικαστική μάχη για γυναίκα που δε θέλει να …πιάνεται από τη χειρολαβή στις κυλιόμενες

fiber

RedMax Technologies: Νέα στρατηγική συνεργασία με την πολυεθνική Espina IT Solutions

fiber

Διαβάστε στο νέο τεύχος του περιοδικού «Κινητή Τηλεφωνία & Τηλεπικοινωνίες CY» που κυκλοφορεί: Blackview – Κάνει δυναμική είσοδο στην αγορά της Κύπρου

fiber