Image default
MARKET

Πρωτότυπη συνεργασία μεταξύ Henkel και Πανεπιστημίου Λευκωσίας

henkel

Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει το αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρείας  Henkel που κατασκευάζει καινοτόμα προϊόντα καθαρισμού με φοιτητές του Τμήματος Σχεδιασμού και Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας με επίκεντρο τις χρωμοπαγίδες Κ2r, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να παγιδεύουν τις ελεύθερες χρωστικές ουσίες και τους ρύπους που απελευθερώνονται κατά την πλύση, αποτρέποντας τη μεταφορά χρωμάτων από το ένα ύφασμα στο άλλο.

Οι φοιτητές αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά τους ετοίμασαν ένα πρωτότυπο σχέδιο με θέμα: «Δώσε χρώμα στη ζωή σου». Οι σπουδαστές επιστράτευσαν την φαντασία τους και ετοίμασαν ισάριθμους ευρηματικούς σχεδιασμούς, ένδειξη του ταλέντου τους. Ακολούθως, οι δημιουργίες των φοιτητών του Τμήματος Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας αξιολογήθηκαν από κριτική επιτροπή η οποία ανέδειξε τους 3 νικητές.

Αναφερόμενη στην πρωτότυπη ενέργεια της Henkel, η Λέκτορας του Τμήματος Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, Πόπη Αριστείδου ανέφερε: «Οι φοιτητές μας είχαν την ευκαιρία μέσα από μια παραγωγική διαδικασία, χρησιμοποιώντας την φαντασία τους να αποτυπώσουν στους σχεδιασμούς τους πως αντιλαμβάνονται το concept ‘Δώσε χρώμα στη ζωή σου’. Ταυτόχρονα, βίωσαν την εμπειρία της συνεργασίας με μια εταιρεία-ηγέτη στον κλάδο της, όπως είναι η Henkel, αποκτώντας σημαντικά εφόδια για την επαγγελματική τους σταδιοδρομία μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους».

Από την πλευρά της, η Senior Brand Manager Laundry & Home Care της Henkel, Κυριακή Σάββα ανέφερε: «Είναι μεγάλη χαρά που είδαμε να παρουσιάζονται εξαιρετικές ιδέες από τους φοιτητές. Μπορώ να σας πω ότι η κριτική επιτροπή είχε πολύ δύσκολο έργο να επιλέξει τον νικητή αυτής της διαδικασίας γιατί όλοι οι σχεδιασμοί ήταν υπέροχοι. Βλέπουμε τα Πανεπιστήμια ως ‘φυτώρια’ ταλέντων και εστίες μελλοντικών επαγγελματιών και θέλουμε με κάθε τρόπο να στηρίζουμε την νεανική δημιουργικότητα».

Όλοι οι φοιτητές που πήραν μέρος έλαβαν αναμνηστικά δώρα, προσφορά της Henkel ενώ το σχέδιο του μεγάλου νικητή θα εκτυπωθεί σε αναμνηστικά μπλουζάκια τα οποία θα μοιραστούν σε στελέχη της Henkel και σε μέσα ενημέρωσης.

Related posts

SAP: Συνέδριο λύσεων πληροφορικής και τεχνολογίας με θέμα “Back to Human. Explore the Future of Intelligence”

fiber

To Huawei Mate 20 X θα αποκτήσει 5G έκδοση!

fiber

Κύπρος: Παραμένει καθηλωμένη ανάμεσα στους ουραγούς του Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας 2019

fiber

Το νέο, ψηφιακό και διαδραστικό περιοδικό από την αλυσίδα καταστημάτων Vodafone!

fiber

Το νέο Lenovo ThinkReality αλλάζει τη βιομηχανία μέσω του AR

fiber

WIND: Δωρεάν Wi-Fi στα ΚΤΕΛ Κρήτης

fiber