Προβλήματα πρόσβασης σε υπηρεσίες λόγω της αξιολόγησης στα ΜΚΔ

Related

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Share

Η τελευταία έκθεση της Kaspersky, «Social credits and security: embracing the world of ratings», αποκάλυψε ότι το 18% των καταναλωτών παγκοσμίως αντιμετώπισαν προβλήματα πρόσβασης σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες λόγω της αξιολόγησης των πληροφοριών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω συστημάτων βαθμολόγησης.

Ενώ
τέτοια συστήματα κοινωνικής βαθμολόγησης είναι πλέον πιο διαδεδομένα και
έχουν ήδη εφαρμοστεί σε πολλές χώρες και βιομηχανικούς τομείς, η
δημιουργία τους απαιτεί περισσότερη προσοχή, καθώς μπορεί να οδηγήσουν
σε αρνητικές συνέπειες.

Σχεδόν όλες οι υπηρεσίες που
χρησιμοποιούμε στο διαδίκτυο για σχεδόν κάθε πτυχή της ζωής μας – από
κοινωνικά δίκτυα έως τραπεζικούς λογαριασμούς – βασίζονται σε δεδομένα
για να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη. Με προσωπικές πληροφορίες,
συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,
οι οργανισμοί είναι σε θέση να προσφέρουν σε υπάρχοντες και δυνητικούς
πελάτες τους προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους υπηρεσίες. Ωστόσο, μια
τέτοια αξιολόγηση συμπεριφοράς οδηγεί επίσης σε βαθμολογίες κοινωνικής
πιστοληπτικής ικανότητας με βάση αυτοματοποιημένους αλγόριθμους που
μπορεί να επηρεάσουν την προσωπική μας ζωή. Οι καταναλωτές έχουν
μοιραστεί παραδείγματα τέτοιων εμπειριών στη σχετική έκθεση της
Kaspersky. 

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 18% των καταναλωτών
αντιμετώπισαν προβλήματα στη λήψη δανείων ή στεγαστικών δανείων λόγω των
πληροφοριών που συλλέχθηκαν σχετικά με αυτούς από τον λογαριασμό τους
στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αυτούς μεταξύ 25-34 ετών (32%) που
βασίζονται περισσότερο στις υπηρεσίες αυτές να είναι και εκείνοι που
επηρεάστηκαν περισσότεροι. Παρόλο που υπάρχουν υφιστάμενοι και γνωστοί
κανονισμοί για τη βαθμολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας με βάση την
οικονομική συμπεριφορά, δεν υπάρχει πλαίσιο που να γνωρίζουν οι πολίτες
όταν πρόκειται για συστήματα που συλλέγουν προσωπικές πληροφορίες από τα
διαδικτυακά μας προφίλ.

Η έκθεση της Kaspersky δείχνει ότι οι
άνθρωποι είναι έτοιμοι να μοιραστούν ευαίσθητα ιδιωτικά δεδομένα για να
εξασφαλίσουν καλύτερες τιμές και εκπτώσεις και να λάβουν ειδικές
υπηρεσίες. Ταυτόχρονα, ένας σημαντικός αριθμός καταναλωτών παραμένουν σε
εγρήγορση αναφορικά με τον τρόπο που οι ίδιοι χρησιμοποιούν τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης και ορισμένοι ενδέχεται να μην εξετάζουν το
ενδεχόμενο να αφήσουν οργανισμούς να «κρυφοκοιτάξουν» την προσωπική τους
ζωή. Για παράδειγμα, το ένα τέταρτο (26%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι
δεν θα μοιράζονταν το προφίλ τους για να μπορούν να πάρουν γρήγορη
έγκριση μέσω ελέγχων ιστορικού των πιστωτικών τους καρτών. Μια ελαφρώς
χαμηλότερη ποσοστιαία ομάδα δεν είναι άνετη με την κοινή χρήση αυτού του
είδους προσωπικών πληροφοριών προκειμένου να εξασφαλίσει μια θέση σε
ένα κορυφαίο σχολείο για το παιδί τους (20%) ή ένα καλύτερο διαμέρισμα
προς ενοικίαση (18%).

«Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ένα
σύστημα κοινωνικής βαθμολόγησης σύντομα θα επεκταθεί περισσότερο, και
δεν θα αποτελεί μόνο μια επιλογή αλλά ένα αναπόσπαστο μέρος πολλαπλών
υπηρεσιών. Ωστόσο, η παγκόσμια έρευνα της Kaspersky υπογραμμίζει ότι
υπάρχει ένας σημαντικός αριθμός ανθρώπων που δεν θέλουν να μοιραστούν
τις προσωπικές τους πληροφορίες προκειμένου να διασφαλίσουν οποιεσδήποτε
προσφορές. Η γνώμη τους δεν μπορεί να αγνοηθεί και καθώς οι
προγραμματιστές δημιουργούν αλγόριθμους AI σε κοινωνικές αξιολογήσεις,
πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα συμφέροντα όλων, καθώς και ζητήματα
εμπιστοσύνης και διαφάνειας
», σχολιάζει ο Marco Preuss, διευθυντής της παγκόσμιας ομάδας έρευνας και ανάλυσης της Kaspersky στην Ευρώπη.

Ενώ
οι επιχειρήσεις προσπαθούν να επωφεληθούν από την τεχνολογία και τα
δεδομένα των καταναλωτών με νέους τρόπους, οι καταναλωτές εξετάζουν
επίσης σε ποιους οργανισμούς μπορούν να εμπιστευτούν τα δεδομένα τους –
καθώς το τοπίο των ψηφιακών απειλών συνεχίζει να διευρύνεται και η
προστασία των προσωπικών δεδομένων μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση. Η
Kaspersky διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται περισσότερο τους
ιατρούς, τις τράπεζες ή τις ασφαλιστικές εταιρείες με τα δεδομένα τους
παρά τις κυβερνήσεις. Έτσι, μόνο το 19% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν
εμπιστεύονται αυτές τις εταιρείες ή υπηρεσίες για την αποθήκευση των
προσωπικών τους δεδομένων, ενώ το ένα τέταρτο (24%) των καταναλωτών
δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται την κυβέρνηση.

Ο καθηγητής Chengyi Lin, Affiliate Professor of Strategy στο INSEAD, σχολιάζει: «Ο
κύριος στόχος ενός συστήματος κοινωνικής βαθμολόγησης είναι η μέτρηση
και η βελτίωση της εμπιστοσύνης – τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό
κόσμο. Ταυτόχρονα, το σύστημα θα απαιτήσει εμπιστοσύνη από το κοινό για
να λειτουργήσει. Ανάλογα με το οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό
πλαίσιο, το επίπεδο συνολικής εμπιστοσύνης σε διάφορους οργανισμούς αλλά
και στον ψηφιακό κόσμο ποικίλλει ανά χώρα. Ως εκ τούτου, η απόφαση για
το αν θα σχεδιάσει και θα εφαρμόσει ένα σύστημα κοινωνικής βαθμολόγησης,
τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, είναι πιθανό να εναπόκειται στην κάθε χώρα
ξεχωριστά. Πέρα από τις προφανείς ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο και
την ασφάλεια των δεδομένων, πριν τη λήψη της τελικής απόφασης θα πρέπει
να εξετάσει προσεκτικά τι συμβιβασμούς είναι διατεθειμένη να κάνει η
κοινωνία, σε ποιον είναι διατεθειμένη να εμπιστευτεί τον σχεδιασμό και
τη λειτουργία του συστήματος και πώς θα εφαρμοστεί και θα κυβερνηθεί το
σύστημα
».

Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση.