Οι τηλεπικοινωνίες στοιχηματίζουν στο περιεχόμενο, αλλά με κόστος

Related

H motorola παρουσιάζει τη Edge 50 pro με ένα ιδιαίτερο project | Art in Your Hands

Εξερευνήστε έναν κόσμο όπου το τηλέφωνό σας δεν είναι απλώς μια συσκευή – είναι ένας καμβάς, ένα εργαλείο έκφρασης για απεριόριστη δημιουργικότητα, το οποίο σας επιτρέπει να απαθανατίζετε πολύτιμες στιγμές. 8 φωτογράφοι, 8 πρωτεύουσες, άπειρη δημιουργικότητα. Έτσι οραματίστηκε η Motorola το πιο πρόσφατο project της, το οποίο στοχεύει να αναδείξει τις δυνατότητες της νεότερης σειράς…

OPPO Reno11F 5G: Λεπτό και ελαφρύ, δίχως να θυσιάσει την οθόνη, κυκλοφόρησε το κινητό με δώρο… κινητό!

Παρά την ποιοτικότατη και ευρύχωρη 120Hz AMOLED Borderless Display των 6,7 ιντσών, η νέα συσκευή της οικογένειας Reno κατορθώνει να διατηρήσει το πάχος και το βάρος της σε εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα. Δύο εναλλακτικά χρώματα εμπνευσμένα από τη φύση, το βαθύ πράσινο «Palm Green» και το «Ocean Blue» που μας καλεί να «βουτήξουμε» στους παιχνιδιάρικους κυματισμούς…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις μονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Γίνεται περισσότερο αυστηρή η Ιαπωνία με τις αντιμονοπωλιακές πρακτικές της Apple!

Ξανά στο μικροσκόπιο των αρχών από διάφορες χώρες η Apple και οι μονοπωλιακές πρακτικές της. Μετά την εντολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς την Apple να ανοίξει το iOS για καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην ΕΕ, τώρα η Ιαπωνία πήρε την απόφαση να αυξήσει σημαντικά τα πρόστιμα για μεγάλες εταιρείες που επιδίδονται σε μονοπωλιακές πρακτικές, όπως την…

Κατασκευαστής crypto wallet αναφέρει ψευδώς πως υπάρχει σφάλμα ασφαλείας στο iMessage

ΣΟΚ και συναισθήματα τρόμου προκαλεί ένας κατασκευαστής ψηφιακών πορτοφολιών για κρυπτονομίσματα, καθώς ισχυρίστηκε αυτή την εβδομάδα ότι οι hacker ενδέχεται να στοχεύουν users σε εκμετάλλευση του iMessage τύπου “zero-day”. Ο επίσημος λογαριασμός X του Trust Wallet έγραψε ότι “έχουμε αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με ένα υψηλού κινδύνου zero-day exploit που στοχεύει το iMessage στο Dark Web.…

Cosmote / 10 χρόνια στηρίζει τη διάδοση της εκπαιδευτικής ρομποτικής

Τα δέκα χρόνια συμπλήρωσε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και STEM που διοργανώνεται από τον WRO Hellas με στρατηγικό συνεργάτη την COSMOTE. Για την COSMOTE, η επιστήμη και η τεχνολογία έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν έναν κόσμο καλύτερο για όλους, καθώς συντελούν στη δημιουργία μιας καθολικά προσβάσιμης ψηφιακής κοινωνίας. Σε αυτό το πλαίσιο, στηρίζει και ενισχύει την εκπαιδευτική…

Πείτε αντίο στο Google Pixel Fold 2… Έφτασε η ώρα να υποδεχτούμε το Pixel 9 Pro Fold!

H Google είναι γνωστό ότι δεν θέλει με τίποτα να μένει πίσω από τις εξελίξεις, για αυτό και είναι λογικό να προτείνει διαρκώς νέες συσκευές. Αφού επένδυσε στο Pixel Fold την προηγούμενη χρονιά, ήταν λογικό να υποθέσουμε πως τώρα έρχεται η στιγμή για το νέο Pixel Fold 2, αλλά μια νέα έκθεση σήμερα ισχυρίζεται ότι…

Boring Phone: HMD Global και Heineken δημιουργούν το πιο χαβαλετζίδικο feature phone!

Οι ιδέες είναι ανεξάντλητες για την HMD Global και τώρα συνεργάζεται με την γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας, Heineken, για να αναπτύξει ένα διαφανές τηλέφωνο που αποκαλείται ως Boring Phone. Αυτό μπορεί να είναι ένα εύστοχο όνομα, εξάλλου, το Boring Phone είναι ένα feature phone που εστιάζει στην πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων και στην αποστολή και λήψη μηνυμάτων.…

Huawei: Πασχαλινές προσφορές σε κορυφαία wearables!

Φέτος το Πάσχα, χαρίστε Huawei δώρα τεχνολογίας! Οι πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα της Huawei από το δίκτυο καταστημάτων των επίσημων συνεργατών της εταιρείας προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία σε wearables προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας. Ως πρωτοπόρος στον τομέα της καινοτομίας, η Huawei με συνέπεια επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στην καθημερινότητά μας και  βελτιώνει τις…

Πώς να καταπολεμήσετε το άγχος που προκαλούν τα μέσα κοινωνικά δικτύωσης

Από το 1992, ο Απρίλιος έχει οριστεί ως μήνας ευαισθητοποίησης για το άγχος. Πρόκειται για μια σημαντική υπενθύμιση του κρίσιμου ρόλου που έχει η διαχείριση του άγχους για τη διατήρηση της ψυχικής και σωματικής υγείας των χρηστών. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί ως σημαντική πηγή στρες, προκαλώντας τον πολλαπλασιασμό του άγχους και των σχετικών…

Η Samsung παρουσιάζει τους αθλητές του Team Samsung Galaxy, για τους τους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics, Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοινώνει τους αθλητές-πρεσβευτές του Team Samsung Galaxy που θα ενσαρκώσουν το βασικό μήνυμα της καμπάνιας της εταιρείας «Open Always Wins» κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024. Μεταξύ των 57 αθλητών-πρεσβευτών, εκ των οποίων οι 44 είναι από την Ευρώπη, είναι και δύο Έλληνες αθλητές, ο…

Το Telegram εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά»: Θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο χρήστες

Με ταχύτατους ρυθμούς εξαπλώνεται η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Telegram, μια από τις δημοφιλέστερες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Telegram είναι πιθανόν να ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες μέσα σε ένα χρόνο καθώς εξαπλώνεται σαν «δασική πυρκαγιά», όπως σχολίασε χθες, Τρίτη (16.04.2024), ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της Πάβελ Ντουρόφ μιλώντας στον Αμερικανό δημοσιογράφο Τάκερ Κάρλσον.…

Ένας μήνας δωρεάν* Cosmote TV – Αυτές είναι οι ματσάρες που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χάσεις!

Βαδίζουμε αισίως στην ολοκλήρωση μιας συναρπαστικής σεζόν!  Στο ελληνικό πρωτάθλημα, τον τίτλο του πρωταθλητή διεκδικούν τέσσερις ομάδες με σπουδαία ντέρμπι να περιλαμβάνονται στο φινάλε των πλέι οφ. Την ίδια στιγμή, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ απέχουν μόλις... 90 αγωνιστικά λεπτά από τους «4» του Κόνφερενς Λιγκ καθώς την Πέμπτη (18/4) έχουν τους κρίσιμους αγώνες ρεβάνς απέναντι σε…

Έναρξη διάθεσης λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay, την Εθνική Τράπεζα και τον Όμιλο EPSILON NET

Η NBG Pay και ο Όμιλος EPSILON NET ανακοινώνουν την έναρξη της συνεργασίας τους, με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας, για τη διάθεση ολοκληρωμένων προτάσεων στο τομέα του acquiring business, με έμφαση στις λύσεις All in One και e-commerce.  Η πρώτη λύση με την ονομασία EPSILON ALL in ONE (PAX edition) έχει ως στόχο να…

Η Hewlett Packard Enterprise στο 9ο Delphi Economic Forum

Ο Μιχάλης Κασιμιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPE) για την Ελλάδα και την Κύπρο, παρευρέθηκε στο Delphi Economic Forum IX που πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 13 Απριλίου 2024 στους Δελφούς. Κατά την παρουσία του σε πάνελ, ο κ. Κασιμιώτης αναφέρθηκε στο Παγκόσμιο Κέντρο Αριστείας της HPE για την Τεχνητή Νοημοσύνη…

Share

telecomsΤην τελευταία πενταετία, ορισμένες από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών στράφηκαν στον κόσμο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκμεταλλευόμενοι αποκλειστικά δικαιώματα αθλητικών γεγονότων και επιχειρήσεις περιεχομένου.

Αυτές οι προσπάθειες επικροτήθηκαν σε μεγάλο βαθμό ως τολμηρές και ανατρεπτικές, με εταιρείες όπως η BT, η Altice, η Verizon και η Telefónica να βάζουν μεγάλα στοιχήματα. Έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια με την πεποίθηση ότι η μετάδοση περιεχομένου υψηλής τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι η τόνωση που χρειάζονται για να αποφύγουν οι επιχειρήσεις τους να γίνουν επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που προσφέρουν απλώς «βουβούς αγωγούς» για άλλα μέσα και εταιρείες τεχνολογίας που θα τους χρησιμοποιήσουν.

Η ώθηση έχει κορυφωθεί με την πρόταση της AT&T με 85 δισεκατομμύρια δολάρια στην Time Warner, η οποία, εάν ολοκληρωθεί, θα σήμαινε ότι δημοφιλή τηλεοπτικά προγράμματα όπως το Game of Thrones και το Curb Your Enthusiasm θα παράγονται από μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, η ακριβή ώθηση στο περιεχόμενο έρχεται με κόστος για εκείνους που έχουν βάλει τα μεγαλύτερα στοιχήματα. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες με στρατηγικές τηλεπικοινωνιών-μέσων έχασαν το 40% της αποτίμησής τους κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα με τον Stephane Beyazian, αναλυτή του Raymond James. Εν τω μεταξύ, η συμφωνία της AT&T με την Time Warner κινδυνεύει να παρακωλυθεί, αφού το Υπουργείο Δικαιοσύνης άσκησε μήνυση για να σταματήσει την εξαγορά.

Αντίθετα, όσοι έχουν μείνει πίσω στην αναζήτηση αποκλειστικών δικαιωμάτων έχουν αρχίσει να ξεπερνούν όσους έχουν προχωρήσει. Τόσο η Vodafone όσο και η Orange έχουν αναβαθμίσει τις προβλέψεις κέρδους καθώς η εστίασή τους στις επενδύσεις σε δίκτυα έχει αρχίσει να αποδίδει.

ft telecoms 1

Η Orange ήταν ένας από τους πρωτοπόρους στο περιεχόμενο όταν αγόρασε αποκλειστικά δικαιώματα για γαλλικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2008 και ξεκίνησε μια υπηρεσία κινηματογραφικής συνδρομητικής τηλεόρασης υποστηριζόμενη από συμφωνίες με τα κινηματογραφικά στούντιο Warner Bros, MGM και Lionsgate. Εντός δύο ετών, ωστόσο, η γαλλική εταιρεία είχε υποχωρήσει από το αποκλειστικό περιεχόμενο.

Ο Stéphane Richard, διευθύνων σύμβουλος, υπογραμμίζει τώρα τα οφέλη του μοντέλου aggregator, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία προσφέρει τηλεοπτικές υπηρεσίες σε 2,7 εκατομμύρια καταναλωτές μέσω εταιρικών σχέσεων με εταιρείες όπως το HBO, το καλωδιακό δίκτυο των ΗΠΑ.

«Ο χρήστης δε θέλει να φυλακίζεται από το περιεχόμενο. Ο χρήστης θέλει την καλύτερη δυνατή γκάμα περιεχομένου στην καλύτερη δυνατή τιμή», δήλωσε στους επενδυτές στο Λονδίνο τον Δεκέμβριο.

Ο Ramon Fernandez, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Orange, προσθέτει ότι είναι η «σύγκλιση» στα δίκτυα κινητών και σταθερών τηλεπικοινωνιών, όχι στα μέσα ενημέρωσης, που θα τονώσουν την ανάπτυξη. «Δεν είναι αυτή η ψευδής σύγκλιση περιεχομένου-τηλεπικοινωνιών που κάνει τη διαφορά», λέει.

Ένας παρόμοιος τόνος υιοθετήθηκε από τη Deutsche Telekom. Ο Tim Hoettges, διευθύνων σύμβουλος, καυχήθηκε στο συνέδριο των επενδυτών τηλεπικοινωνιών της Morgan Stanley τον Νοέμβριο ότι αντί της επένδυσης σε ακριβά δικαιώματα ή της «αγοράς της Time Warner», η εταιρεία του «αναπτύσσει μανιωδώς ίνες».

Ο γερμανικός όμιλος έχει μια τηλεοπτική στρατηγική χαμηλού κινδύνου στην οποία υπογράφει συμφωνίες με άλλες εταιρείες όπως η Netflix, η υπηρεσία streaming. «Σε ορισμένους τομείς, θα μπορούσαμε να αγοράσουμε αποκλειστικό περιεχόμενο εάν είναι μια καλή συμφωνία, αλλά δεν είναι η πρωταρχική μου πρόθεση», είπε.

Η αντίθεση BT και Altice, της γαλλικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών και καλωδιακής, είναι έντονη. Ο κ. Beyazian καλεί τις δύο εταιρίες να «συμβάλουν στη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών-μέσων επικοινωνίας» αλλά και οι δύο είχαν ταραχώδη 12 μήνες: η Altice έχασε περισσότερο από το ήμισυ της αξίας της ενώ η BT μειώθηκε κατά ένα τέταρτο.

Η Vodafone, η οποία εγκατέλειψε τα σχέδια για την έναρξη μιας υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης στο Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα φέτος, για να επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση πελατών και στη δύναμη του δικτύου, αυξήθηκε κατά 17%.

Η BT βρίσκεται υπό πίεση για να αποδείξει ότι το μοντέλο της λειτουργεί δεδομένου ότι η ανάπτυξη των συνδρομητών έχει σταματήσει από τότε που άρχισε να χρεώνει τους πελάτες για το BT Sports, ειδικά με μια νέα δημοπρασία για τα δικαιώματα της αγγλικής Premier League για τον Φεβρουάριο.

Ο κ. Beyazian λέει ότι η εταιρεία ξοδεύει 900 εκατομμύρια λίρες ετησίως στον αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παραγωγής, αλλά παράγει απευθείας πωλήσεις ύψους μόνο 450 εκατομμυρίων λιρών. Η BT πραγματοποίησε συμφωνία πολλαπλής αδειοδότησης με την Sky τον Δεκέμβριο, η οποία σηματοδότησε επίσης ότι η εταιρεία έχει τερματίσει τις φιλοδοξίες της να αμφισβητήσει τον ανταγωνιστή της συνδρομητικής τηλεόρασης εκτός της αγοράς αθλημάτων.

Το πρόβλημα είναι ακόμα πιο οξύ για την Altice. Έχει ξοδέψει 1 δισεκατομμύρια ευρώ για τα δικαιώματα περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων του γαλλικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος που εγκατέλειψε η Orange την προηγούμενη δεκαετία.

Ο ιδρυτής Patrick Drahi δήλωσε ότι η γαλλική τηλεπικοινωνιακή μονάδα SFR έκανε διπλό λάθος με την αθλητική της στρατηγική αυξάνοντας τις τιμές για όλους τους πελάτες αντί να χρεώνει το τίμημα για τους χρήστες που ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το αθλητικό περιεχόμενο.

Ο κ. Drahi απέκλεισε βραχυπρόθεσμα περισσότερες εξαγορές περιεχομένου και αυτήν την βδομάδα διαχώρισε τις λειτουργίες συνδρομητικής τηλεόρασης σε ξεχωριστό τμήμα. Η Altice δήλωσε ότι απομακρύνεται από το αποκλειστικό περιεχόμενο σε εταιρικές σχέσεις και θα προσβλέπει να προσφέρει το περιεχόμενό της σε άλλες πλατφόρμες.

Παρά αυτές τις δυσκολίες, δεν πιστεύουν όλοι ότι το περιεχόμενο είναι νεκρό.

Η Telefónica επένδυσε σε ίνες αλλά επίσης δαπάνησε 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ για αποκλειστικά δικαιώματα σε ισπανικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2016.

ft telecoms 2

Η Verizon, η αμερικανική ομάδα τηλεπικοινωνιών, υπέγραψε πρόσφατα μια νέα πενταετή συμφωνία για τη μετάδοση ζωντανών παιχνιδιών NFL και λέγεται ότι έχει πληρώσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Telecom Italia προσπαθεί να ακολουθήσει μια ελαφρώς διαφορετική πορεία. Έχει σχηματίσει μια κοινοπραξία με το Canal + της Γαλλίας, τον βραχίονα συνδρομητικής τηλεόρασης του μεγαλύτερου μετόχου της Vivendi, για τη δημιουργία περιεχομένου. Αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε σύντομα να συμπεριλάβει τη Mediaset, της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Pier Silvio Berlusconi δήλωσε ότι «ενδιαφέρεται πολύ για μια συμφωνία» με την Telecom Italia.

Ο Dhananjay Mirchandani, αναλυτής με τη Bernstein, λέει ότι η ώθηση στο περιεχόμενο έχει συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αλλά ο κίνδυνος είναι ότι έχοντας εδραιώσει μια θέση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αυξάνεται η πίεση να συνεχίσουν να αγοράζουν τα δικαιώματα σε υψηλότερες τιμές. Οι πάροχοι «εθίζονται και κάθε απόσυρση είναι απλά οδυνηρή».