Μετά το Huawei AppGallery έρχεται το Fitify fitness app στα wearables της Huawei

Related

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Ένας κόσμος γεμάτος φαντασία στο Vodafone TV

Αυτόν τον Μάϊο ένας κόσμος γεμάτος φαντασία προσγειώνεται στο Vodafone TV. Από το “RONJA”, την σειρά του Viaplay που σαρώνει με την πρώτη του σαιζόν και όλο το περιεχόμενο STAR WARS, τις θρυλικές ταινίες και τις πρωτότυπες σειρές του Disney+ σε ένα μοναδικό αφιέρωμα, μέχρι τον 4ο και τελευταίο κύκλο του “SUCCESSION” αποκλειστικά στο Vodafone…

Έτσι θα μπορούσε να μοιάζει το OnePlus 13

Πολύ μικρό ποσοστό χρηστών αναπολεί εκείνη την στιγμή που θα επισημοποιηθεί το OnePlus 13, όμως αν και αργεί αυτή η ημέρα, χρήστης του Weibo δεν βρήκε κάποιο εμπόδιο μπροστά του και έτσι δημιούργησε ένα render που μπορείτε να δείτε παρακάτω, το οποίο υποτίθεται ότι απεικονίζει τον ανανεωμένο πίσω σχεδιασμό του τηλεφώνου. Η αλλαγή στην πίσω…

One UI 6.1: Σταματά για λίγο η αναβάθιση του Samsung Galaxy S22 λόγω προβλημάτων

Έχουν περάσει μόνο λίγες μέρες από τότε που η Samsung έχει ξεκινήσει την κυκλοφορία του One UI 6.1 στη σειρά Galaxy S22 και η νοτιοκορεάτικη εταιρεία φέρεται να σταματά την παράδοση της ενημέρωσης λόγω ορισμένων σημαντικών ζητημάτων που αναφέρουν οι χρήστες. Σχόλια που γίνονται στα επίσημα φόρουμ της ευρύτερης κοινότητας της Samsung, περιγράφουν πως υπάρχουν ορισμένα τηλέφωνα…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Cosmote: 30 νέα πλήρως ανακαινισμένα καταστήματα την τελευταία διετία

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία υπόσχονται στους πελάτες τους τα καταστήματα Cosmote, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου.Συνολικά 30 καταστήματα Cosmote έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα 12 το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία, Αιτωλοακαρνανία…

Νέα ψηφιακή εμπειρία στα καταστήματα COSMOTE

Μια νέα ψηφιακή εμπειρία φέρνουν στους πελάτες τους τα καταστήματα COSMOTE, με την εταιρεία να συνεχίζει δυναμικά το στρατηγικό της πλάνο για διαρκή αναβάθμιση του εμπορικού της δικτύου. Συνολικά 30 καταστήματα COSMOTE έχουν ανακαινιστεί πλήρως σε όλη την Ελλάδα την τελευταία διετία, εκ των οποίων τα δώδεκα το 2023 σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία, Κρήτη, Ημαθία,…

Η Huawei παρουσίασε νέα προϊόντα τεχνολογίας και wearables στο Ντουμπάι

Στις 7 Μαΐου, στο Innovative Product Launch Event της Huawei στο Ντουμπάι, ανακοινώθηκαν νέα wearables, ακουστικά και έξυπνες επαγγελματικές συσκευές, Μεταξύ άλλων προϊόντων ήταν τα ολοκαίνουργια HUAWEI WATCH FIT 3 και HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, το νέο  και αναβαθμισμένο HUAWEI MateBook X Pro, αλλά  και το πρώτο tablet της Huawei με την τελευταία…

 iSquare: Παρουσιάστηκαν τα εντυπωσιακά νέα iPad από την Apple

Νέο επαναστατικό iPad Pro με τον ταχύτατο νέο επεξεργαστή Μ4,  Νέo iPad Air πιο ευέλικτο και ισχυρό με δυνατότητες ΑΙ και το επαναστατικό Apple Pencil Pro, ανακοίνωσε χτες η Apple. Η εταιρεία iSquare του Ομίλου Quest, o επίσημος διανομέας όλων των προϊόντων Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως η Apple ανακοίνωσε χτες τη…

#LaLigaExperience: H Nova και η LaLiga EA Sports έδωσαν την ευκαιρία σε δύο τυχερούς να απολαύσουν από κοντά τη μοναδική εμπειρία του αγώνα Ρεάλ...

 Η Nova, μέλος της United Group, του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και η LaLiga, το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου που απολαμβάνουν οι φίλαθλοι αποκλειστικά στο «γήπεδο» του Novasports, έδωσαν την ευκαιρία σε μία τυχερή συνδρομήτρια της Nova, την κα. Μαρία-Ευγενία Χιώτη να ταξιδέψει, μαζί με ένα ακόμη άτομο της επιλογής της, στο…

Οι τηλεοράσεις LG καινοτομούν με Apple Music σε spatial audio και Dolby Atmos

Η LG Electronics (LG) εισάγει μια νέα και συναρπαστική λειτουργία στις smart τηλεοράσεις της για χρήστες που απολαμβάνουν τη μουσική. Οι smart τηλεοράσεις LG, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων OLED και των μοντέλων QNED με Dolby Atmos,  είναι οι πρώτες τηλεοράσεις που υποστηρίζουν Spatial Audio με Dolby Atmos από το Apple Music. Διαθέσιμη από αυτήν την εβδομάδα,…

Η έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η...

Το Deloitte AI Institute™ παρουσίασε τη δεύτερη τριμηνιαία έκδοση της έκθεσης «State of Generative AI in the Enterprise Report», η οποία διερευνά το τρέχον τοπίο της υιοθέτησης του Generative AI και τα βήματα που λαμβάνουν οι οργανισμοί για την επιτάχυνση και την ανάπτυξή του με στόχο τη δημιουργία πραγματικής αξίας. Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα…

Έκθεση Check Point Software Technologies: Οι αυξανόμενες απειλές στο Cloud απαιτούν προηγμένες άμυνες

Η Check Point Software Technologies Ltd., κορυφαίος πάροχος πλατφόρμας ασφάλειας στον κυβερνοχώρο που υποστηρίζεται από AI και παρέχεται από το cloud, παρουσίασε σήμερα την Έκθεση Ασφάλειας Cloud 2024. Η έκθεση αποκαλύπτει μια κρίσιμη άνοδο των περιστατικών ασφάλειας στο cloud, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 24% το 2023 σε 61% το 2024 (αύξηση 154%), υπογραμμίζοντας την κλιμακούμενη…

Επαγγέλματα που ίσως… εξαφανιστούν από την τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια

Σε πολλά καταστήματα fast-fashion οι πελάτες πλέον πληρώνουν μέσω μηχανημάτων τεχνητής νοημοσύνης στα οποία ζυγίζουν και κοστολογούν την αξία του ρούχου. Ήδη η αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της είναι ραγδαίες ενώ από φέτος μέχρι το 2030, πολλά είναι τα επαγγέλματα που θα επηρεαστούν.  Η τεχνητή νοημοσύνη όπως το ChatGPT αυτή τη στιγμή, φαίνεται να…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Τετάρτη 8/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Το Game 5 του Ολυμπιακού με την Μπαρτσελόνα στο «Παλάου Μπλαουγκράνα», που θα κρίνει την πρόκριση για το Final-4 της Euroleague, ο…

Share

Για πρώτη φορά, η

Huawei

ανοίγει την πόρτα στις εφαρμογές τρίτων εταιρειών, με το λανσάρισμα-ορόσημο του fitness app

Fitify

! Η εφαρμογή Fitify, ένα δημοφιλές fitness app για προπονήσεις χωρίς εξοπλισμό γυμναστηρίου, είναι διαθέσιμη σε όλη τη σειρά wearables της Huawei, συμπληρωματικά της αντίστοιχης εφαρμογής που υπάρχει ήδη στο ταχέως αναπτυσσόμενο Huawei AppGallery.

Είναι η πρώτη φορά που μία εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για smartphones από την Κεντροανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβική χερσόνησο σχεδιάζει μια εφαρμογή για τα wearables της Huawei. Το Fitify είναι η πρώτη διαθέσιμη εφαρμογή για παρακολούθηση της φυσικής κατάστασης και υγείας που έχει αναπτυχθεί εκτός Κίνας.

Κάνοντας την αρχή με την ενσωμάτωσή του Fitify στο βραβευμένο HUAWEI WATCH GT 2 PRO, η Huawei καταδεικνύει την πρόθεση της να φιλοξενήσει εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών (“third-party apps”) στη διεθνή αγορά των wearables της.

To Fitify αντλεί δεδομένα από τις επιστήμες της φυσιοθεραπείας και της φυσικής αγωγής και τα συνδυάζει με αλγόριθμους Τεχνητής Νοημοσύνης και πληροφορικής προκειμένου να σχεδιάσει ένα προσωποποιημένο πρόγραμμα προπόνησης με βάση τις ανάγκες του χρήστη.

Με μια βάση δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 900 ασκήσεις – η μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων που διατίθεται σε app στο AppGallery – και 200 εκατομμύρια ολοκληρωμένες προπονήσεις, το Fitify βοηθά πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες σε 170 χώρες και σε 18 γλώσσες* να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση. Η εφαρμογή φιλτράρει -με τη βοήθεια ενός AI προγράμματος- την αξιολόγηση που παρέχει ο χρήστης μετά από κάθε προπόνηση, και προσαρμόζεται για καλύτερα αποτελέσματα. Την περσινή χρονιά, το Fitify υπολογίζει ότι βοήθησε να καούν 26 δισεκατομμύρια (!) θερμίδες.

Λανσάροντας το Fitify στα wearables της, η Huawei σηματοδοτεί την πρόθεσή της να συνεργαστεί με προγραμματιστές και εταιρείες προκειμένου να ενσωματώσει εφαρμογές στον κατάλογο των wearables της, ο οποίος εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα προϊόντα. Μέχρι πρότινος, τα wearables της Huawei που πωλούνταν εκτός Κίνας ήταν εξοπλισμένα με εφαρμογές της Huawei, αλλά έπειτα από την κυκλοφορία του HUAWEI Watch GT2 Pro τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, η εταιρεία άλλαξε τη στρατηγική της και πλέον είναι ανοιχτή σε συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου και τρίτους κατασκευαστές εφαρμογών.

«Στην Κίνα κατέχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των wearables, ενώ αναπτυσσόμαστε ταχύτατα στην προϊοντική αυτή κατηγορία και σε άλλες χώρες” δήλωσε ο Derek Yu, Αντιπρόεδρος της Huawei Κεντροανατολικής Ευρώπης και Σκανδιναβικής χερσονήσου της Huawei Consumer Business Group. «Το τρίτο τρίμηνο του 2020, προμηθεύσαμε την παγκόσμια αγορά με 10,7 εκατομμύρια wearables, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 88,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και μερίδιο αγοράς 19,5%. Λανσάροντας το Fitify ως την πρώτη third-party εφαρμογή στη σειρά wearables στέλνουμε ένα μήνυμα στους προγραμματιστές και κατασκευαστές ποιοτικών εφαρμογών: Τα wearables μας γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή -αν θέλετε να επωφεληθείτε, γίνετε μέρος του οικοσυστήματος των συσκευών και του Huawei AppGallery.»

Για να αναδειχθεί καλύτερα η εφαρμογή στο AppGallery, το Fitify χρησιμοποίησε πέντε εργαλεία ενσωμάτωσης που έχουν αναπτύξει τα Huawei Mobile Services:

το Account Kit, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές απλή, ασφαλή,γρήγορη σύνδεση και ταυτοποίηση


το Push Kit,

το οποίο εγκαθιστά ένα κανάλι ανταλλαγής μηνυμάτων από το cloud προς τις συσκευές, πράγμα που επιτρέπει στους προγραμματιστές να στέλνουν μηνύματα εντός των εφαρμογών τους, για να αυξήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών


Το In-App-Purchases Kit,

το οποίο διευκολύνει την πραγματοποίηση αγορών εικονικών προϊόντων με μεθόδους εύκολης πληρωμής


το Analytics Kit,

το οποίο χρησιμοποιεί προεγκατεστημένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων προκειμένου οι προγραμματιστές να κατανοήσουν σε βάθος τους χρήστες, τα προϊόντα και το περιεχόμενο


Το Wear Engine,

το οποίο διευκολύνει τη διάδραση μεταξύ smartphone και wearable συσκευής για καλύτερη εμπειρία χρήση.

Η Huawei σκοπεύει να λειτουργήσει ως κεντρικό hub τεχνικής υποστήριξης για όλους τους παρόχους περιεχομένου και να σταθεί αρωγός κατά τη διάρκεια όλου του «κύκλου εργασιών», από την αρχική ιδέα και τον σχεδιασμό, μέχρι τη διανομή, τον χειρισμό λειτουργίας και την ανάλυση δεδομένων.

* To Fitify διατίθεται στις εξής γλώσσες: αγγλικά, αραβικά, τσέχικα, ολλανδικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ιαπωνικά, κορεάτικα, νορβηγικά, περσικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρώσικα, σλοβενικά, ισπανικά και τούρκικα.

Πώς να εγκαταστήσετε το Fitify στο Huawei Watch GT 2 ProΒήμα 1: Ανοίξτε την εφαρμογή Health στο HUAWEI WATCH GT 2 Pro.


Βήμα 2: Από εκεί μεταβείτε στην καρτέλα Devices που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης, στην μπάρα πλοήγησης.



Βήμα 3: Από εκεί θα βρεθείτε σε μία οθόνη με διάφορες επιλογές, μία από τις οποίες είναι και το Apps.

Βήμα 4: Κάντε κλικ στο Apps, και κάντε scroll down για να εντοπίσετε και να επιλέξτε το Fitify.