Μέχρι το 2021 θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως

Related

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα πρώτου τριμήνου 2024 ύψους 21,09 τρισεκατομμυρίων KRW (16,028 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,01 δισ. USD). Ο τομέας των οικιακών συσκευών της LG έδειξε παγκόσμια ηγετική θέση, επιτυγχάνοντας ρεκόρ εσόδων και διψήφια περιθώρια λειτουργικού κέρδους. Ο τομέας των εξαρτημάτων ηλεκτροκινούμενων οχημάτων (EV), βασικός…

Αποτελέσματα προόδου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI) για το Α’ Τρίμηνο του 2024

 Η Schneider Electric, ηγέτης στον ψηφιακό μετασχηματισμό της διαχείρισης ενέργειας και του αυτοματισμού, ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του προγράμματος Schneider Sustainability Impact (SSI), παράλληλα με τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. To συγκεκριμένο πρόγραμμα μετασχηματισμού προωθεί και αξιολογεί την πρόοδο της εταιρείας ως προς τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας που έχει θέσει για την…

Η ViewSonic παρουσιάζει all-in-one LED οθόνες επόμενης γενιάς με βελτιωμένη αξιοπιστία και ευελιξία

Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης και EdTech, ανακοινώνει την κυκλοφορία των all-in-one LED οθονών 2ης γενιάς (σειρά LDM), οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ειδικά για επαγγελματική και εκπαιδευτική χρήση, εξελίσσοντας περεταίρω τα στοιχεία που κατέστησαν επιτυχημένα τα προηγούμενα μοντέλα. Η σειρά LDM ενισχύει την αξιοπιστία, την οπτικοακουστική απόδοση και την ευελιξία εγκατάστασης με…

Οι αθλητικές μεταδόσεις 26/4/2024

Το δεύτερο παιχνίδι του Ολυμπιακού κόντρα στην Μπαρτσελόνα για τα πλέι οφ της Euroleague και ο ημιτελικός του Περιστερίου με την Τενερίφη στο Final-4 του Basketball Champions League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Gran Premio de Espana – Ελεύθερες…

Γιορτινό Πάσχα με τα μοναδικά προνόμια του Vodafone Thank you στα Public

Η Vodafone και τα Public κάνουν το φετινό Πάσχα πιο γιορτινό προσφέροντας ακόμη περισσότερα προνόμια στους πελάτες τους. Μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης Vodafone Thank you που παρέχει προσφορές, προνόμια αλλά και μοναδικές εμπειρίες, οι συνδρομητές Vodafone έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν Πασχαλινά δώρα για τους ίδιους ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα από τα καταστήματα…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL1 για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ

Πώληση 25/04/2024 05:48 μμ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ Μεταφορά υπολοίπου σε καρτοκινητό COSMOTE 10 ΕΥΡΩ 7 € εμφανίσεις: 6 0 παρακολουθούν Επικοινωνία με Πωλητή Επικοινωνήστε με τον πωλητή μέσω προσωπικών μηνυμάτων. Αποφύγετε τραπεζικές καταθέσεις Hazard07 (0) Μέλος από: 10/11/2014 Ποσοστό αξιολογήσεων 0 0 Πόντοι κοινότητας: 3 Εμφάνιση προφίλ Πληροφορίες Κάνε μια ερώτηση Σας μεταφέρω υπόλοιπο (COSMOTE Mobile Easy Transfer)…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25-4-2024)

Το δεύτερο παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ και η πρεμιέρα της Σάκκαρη στο Madrid Open κόντρα στην Βέκιτς ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας.Αναλυτικά όλες οι επιλογές:02:00 COSMOTE SPORT 4 HD Μπόστον Σέλτικς – Μαϊάμι Χιτ03:30 COSMOTE SPORT 8 HD Ιντεπεντιέντε ντελ Βάλε – Παλμέιρας Copa Libertadores12:00 Novasports 6HD…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

Cosmote: Συμβολή στον 5G διασυνοριακό διάδρομο Ελλάδας

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας, που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η Cosmote.Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις των…

5G SEAGUL: Διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility - CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

5G διασυνοριακός διάδρομος μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας με τη συμβολή της COSMOTE

Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας που υποστηρίζει προηγμένες λειτουργίες συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας (Connected and Automated Mobility – CAM), συμμετέχει η COSMOTΕ. Στόχος του έργου είναι να διασφαλίσει ευρεία κάλυψη 5G σε πάνω από 450 χιλιόμετρα του οδικού άξονα Σόφια-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις…

TechYourFuture: Νέα πρωτοβουλία της Microsoft για την ψηφιακή ενδυνάμωση της νέας γενιάς

Η Microsoft δημιουργεί την πρωτοβουλία «Tech Your Future» και προσφέρει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε νέες και νέους που βρίσκονται στην αρχή της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες αιχμής, συνδυάζοντας την εκπαίδευση παράλληλα με αμειβόμενη εργασία σε μεγάλες εταιρείες. Η Eurobank και η PwC Ελλάδας αποτελούν τις πρώτες εταιρείες που υιοθετούν την…

Η Νέα Εμπειρία Κωτσόβολος έφθασε στο αναβαθμισμένο, mega κατάστημα στη Λεωφόρο Συγγρού

Αμέτρητες επιλογές σε χιλιάδες προϊόντα, κορυφαίες προσφορές και ολοκληρωμένες λύσεις, συναντούν το καινοτόμο design και απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία. Μία νέα εποχή ξεκινά για την Κωτσόβολος, καθώς μέσα από την πλήρη ανακαίνιση του καταστήματός της στη Λεωφόρο Συγγρού, καλωσορίζει τη Νέα Εμπειρία των καταστημάτων της, όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες συμβαδίζουν για να καλύψουν…

Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Share

Η τεχνολογία αλλάζει δραστικά το λιανικό εμπόριο και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Visa η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν με την χρήση tokens μέσω της υπηρεσίας Visa Token Service (VTS), θα φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια.

Το Tokenization είναι μια τεχνολογία αντικατάστασης των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που παρέχουν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, με ένα μοναδικό ανώνυμο αναγνωριστικό στοιχείο ανά συναλλαγή ή όπως ονομάζεται «token».

Το 2019, στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Cyber Monday οι αγορές μέσω διαδικτύου έφτασαν το ποσό ρεκόρ των 9,4 δισ. δολαρίων.

Από την 1 Νοεμβρίου έως τις 19 Δεκεμβρίου, οι καταναλωτές δαπάνησαν 125,6 δισ. δολάρια σε online αγορές, με πάνω από το ένα τρίτο των δαπανών να πραγματοποιούνται μέσω έξυπνων κινητών.

Μέχρι το επόμενο έτος θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως (από 1,66 δισ. το 2016), ενώ το 69% των αμερικανών καταναλωτών διατηρεί τα στοιχεία της κάρτας του ή του λογαριασμού του αποθηκευμένα σε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Όσοι καταναλωτές δεν θέλουν να αποθηκεύσουν τα στοιχεία τους, μπορούν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές με την κάρτα Visa επιλέγοντας απλώς την ένδειξη «click to pay» όπου αυτή είναι διαθέσιμη. Έτσι, παρακάμπτουν τις χρονοβόρες και λιγότερο ασφαλείς διαδικασίες ολοκλήρωσης της παραγγελίας τους.

Ανδριάνα Παππά: Με την αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών προβάλλεται η ανάγκη να αυξηθεί και το αίσθημα ασφάλειας των ηλεκτρονικών αγορών

Όπως αναφέρει η Visa, οι καταναλωτές με την υπηρεσία πληρωμής «click to pay» της Visa πραγματοποιούν ασφαλείς και απρόσκοπτες αγορές.

«Στη Visa, ένας από τους πρωταρχικούς στόχους μας είναι να προσφέρουμε πάντα στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία πληρωμών. Καθώς αυξάνεται ο όγκος των ψηφιακών συναλλαγών, προβάλλεται η ανάγκη να αυξηθεί και το αίσθημα ασφάλειας των καταναλωτών κατά την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών» λέει η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα.

«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Visa έχει επενδύσει ιδιαίτερα στην επιτυχία της υπηρεσίας “click to pay” και στο πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας που φέρνουν τα tokens στις ηλεκτρονικές πληρωμές» αναφέρει.

Οπουδήποτε γίνεται αποδεκτή η υπηρεσία «click to pay» οι καταναλωτές δεν χρειάζεται πλέον να εισάγουν αριθμό κάρτας, κωδικό πρόσβασης ή να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους όταν κάνουν αγορές. 

Η προηγμένη τεχνολογία των tokens και του 3-D Secure, καθώς και οι μέθοδοι ταυτοποίησης των πληρωμών, όπως η χρήση βιομετρικών στοιχείων, εγγυώνται την ασφάλεια των ψηφιακών πληρωμών σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Παγκόσμια επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η νέα απλουστευμένη εμπειρία ολοκλήρωσης πληρωμών έχει ήδη αντικαταστήσει το Visa Checkout στις ΗΠΑ και θα συνεχίσει να επεκτείνεται σε άλλες αγορές μέχρι τα τέλη του 2020.

Η επέκταση των εύκολων, έξυπνων και ασφαλών ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της Visa, θα βοηθήσει τους εμπόρους να προσφέρουν μια παρόμοια, απρόσκοπτη εμπειρία και στους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τη μελέτη «Visa Global Merchant eCommerce Study (GME Study)», οι ηγέτες του ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμια κλίμακα, επικαλούνται τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχημένων online πωλήσεων, όπως: ταχεία παράδοση (44%), εύκολη ολοκλήρωση αγορών (41%) και εύχρηστες μέθοδοι πληρωμής (41%), αξιώνοντας για τους πελάτες τους παρόμοιες online μεθόδους πληρωμών.