Image default
NEWS

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τον IAB Hellas για την υποστήριξη των digital μέσων


Ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing,  λανσάρει καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού.

Σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία.

Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες.

Ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία, έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.

Μια στήριξη με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τα brands , καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσοι διαφημιζόμενοι υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη….

 Την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.

-- --

Related posts

H HONOR φέρνει το Magic UI 3.0 στη σειρά συσκευών Honor 20, Honor View 20 και Honor 9X

fiber

Τι ξέρουμε για την πρώτη smart TV με λογότυπο της… Nokia

fiber

Νέο trend στα social media, βρες τον «σωσία» σου στα έργα τέχνης

fiber

Αν τραγουδάτε στο μπάνιο, αυτό το gadget χρειάζεστε

fiber

Αληθινές Ιστορίες από την Huawei

fiber

Όλα όσα ξέρουμε για το μοιραίο ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ

fiber