Image default
MARKET

Η Mazda εισέρχεται στην ελληνική αγορά με την νεότερη σειρά μοντέλων της

Η Mazda έκανε την επίσημη παρουσίασή της στην Αθήνα, ξεκινώντας τις λιανικές πωλήσεις οχημάτων της στην Ελλάδα, μαζί με το συνεργάτη της τον Όμιλο Συγγελίδη.

Mazda_Greece_01

Η εκδήλωση διεξήχθη παρουσία στελεχών από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μazda Motor Europe, τον κ. Jo Stenuit, Design Director και τον κ. Hajime Seikaku, Αντιπρόεδρο και Γενικό Διευθυντή, ο οποίος παρουσίασε τη φιλοσοφία design και τεχνολογίας της Mazda στα μέλη του ελληνικού Τύπου.

Η ιαπωνική κατασκευάστρια εταιρεία προσφέρει στην Ελλάδα την τελευταία ευρωπαϊκή σειρά μοντέλων της, που συμπεριλαμβάνει το Mazda2, το ολοκαίνουριο Mazda3, το Mazda6, το εμβληματικό Mazda MX-5 καθώς και τα SUV μοντέλα της, το Mazda CX-5 και το Mazda CX-3. Όλα τα αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται από την σχεδιαστική γλώσσα ΚODO: Soul of Motion, τεχνολογίες SKYACTIV και πλήρη γκάμα συστημάτων ασφαλείας i-ACTIVSENSE safety.

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους ο κ. David McGonigle, Regional Director Mazda Central & South East Europe, δήλωσε: «Φιλοδοξία του brand της Mazda είναι να τοποθετηθούμε ξεκάθαρα και να διαφοροποιηθούμε από το ανταγωνισμό, δημιουργώντας μοναδική αξία για τους πελάτες. Το brand μας έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και η φιλοδοξία μας είναι να αναπτυχθούμε ακόμα περισσότερο. Προσφέροντας στους πελάτες μας εντυπωσιακά μοντέλα που παρέχουν μια μοναδική ευχαρίστηση οδήγησης, μαζί με after-sales εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας και μια συνολικά μοναδική αγοραστική εμπειρία, ευελπιστούμε να χτίσουμε μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με το ελληνικό κοινό».

Με τη σειρά του ο κ Πολυχρόνης Συγγελίδης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου Συγγελίδη δήλωσε: «Ευχαριστούμε την Mazda για την εμπιστοσύνη της. Έχουμε δημιουργήσει ένα κατάστημα-ναυαρχίδα το οποίο θα φέρει την αυτοκινητιστική εμπειρία του πελάτη σε νέο επίπεδο, παραδίδοντας τόσο αυτοκίνητα, όσο και υπηρεσίες, εξέχουσας ποιότητας. Είμαστε δεσμευμένοι προς την εδραίωση μιας μακροχρόνιας σχέσης συνεργασίας με τη Mazda και την επίτευξη της επιτυχίας που το brand αξίζει στην αγορά μας».

H Mazda λειτουργεί στην Ελλάδα με ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οι οποίοι παρέχουν service, συντήρηση και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda στις ακόλουθες πόλεις: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Ξάνθη, Πτολεμαΐδα, Πάτρα, Ιωάννινα, Κομοτηνή, Βόλος.

Οι λιανικές πωλήσεις της πλήρους σειράς των μοντέλων Mazda θα ξεκινήσουν αρχές Ιουνίου μέσω του καταστήματος-ναυαρχίδα στην Αθήνα, το οποίο θα λειτουργεί ο Όμιλος Συγγελίδη και θα συμπεριλαμβάνει τόσο ένα σύγχρονο εκθεσιακό χώρο αλλά και τεχνικές εγκαταστάσεις.

Related posts

H LG παρουσιάζει την πρώτη στον κόσμο IPS Gaming οθόνη με 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου/1millisecond χρόνο απόκρισης

fiber

Samsung: Διαθέτει νέο λογισμικό για τα Galaxy Watch, Gear Sport και Gear S3, με One UI και νέες λειτουργίες για βελτιωμένη εμπειρία χρήσης

fiber

Η σειρά Billions επιστρέφει με 4η σεζόν στην COSMOTE TV

fiber

COSMOTE: 5GB μόνο με 0.90€ για το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος  

fiber

Ύπνος, διατροφή, στοματική υγιεινή: Η Philips ετοιμάζεται να τα αλλάξει όλα προς το καλύτερο!

fiber

Samsung Galaxy A20: Νέα budget πρόταση με οθόνη 6,4 ιντσών HD+, Exynos 7884 και dual camera

fiber