Η ιδιωτικότητα στην εποχή του διασυνδεδεμένου κόσμου

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Στον ολοένα και περισσότερο διασυνδεδεμένο κόσμο που ζούμε, όπου η διαδικτυακή ανταλλαγή πληροφοριών αποτελεί σύμβαση, μήπως η έννοια της ιδιωτικότητας έχει πάψει να υφίσταται;

Πρόσφατη
έκθεση της Kaspersky διαπίστωσε ότι πάνω από τους μισούς χρήστες του
Διαδικτύου (56%) αισθάνονται ότι η πλήρης ιδιωτικότητα στον σύγχρονο
ψηφιακό κόσμο είναι αδύνατη, και δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς
γιατί επικρατεί αυτή η άποψη. Με 9 στους 10 (89%) καταναλωτές να
βρίσκονται online αρκετές φορές την ημέρα, το Διαδίκτυο έχει γίνει
άρρηκτα συνδεδεμένο με ό,τι κάνουμε – από πραγματοποίηση αγορών και
παρακολούθηση ταινιών, μέχρι αναζήτηση εργασίας, κοινωνικοποίηση και
τραπεζικές συναλλαγές. Οι ενέργειές μας online δηλώνουν ακόμα και το
είδος του περιεχομένου που παρακολουθούμε, με τις στοχευμένες
διαφημίσεις να μας κάνουν να αισθανόμαστε ότι η ιδιωτικότητά μας
παραβιάζεται. Με γνώμονα τα παραπάνω, το Διαδίκτυο είναι μια ασφαλής ή
μια εμπόλεμη ζώνη;

Η έρευνα της Kaspersky δείχνει ότι ένας στους
τρεις (32,3%) δεν ξέρει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την
ιδιωτικότητά του online, ενώ μερικοί θεωρούν ότι δεν έχουν αρκετή δύναμη
για να αντισταθούν στις παραβιάσεις ιδιωτικότητας. Ανησυχητικά,
περισσότεροι από ένας στους δέκα (13%) έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους
για το πώς μπορούν να βελτιώσουν περαιτέρω την ιδιωτικότητά τους.

Ενώ
μπορεί να μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη, ο online κόσμος μπορεί να είναι
ασφαλής με τη σωστή πρόληψη. Ερευνώντας το πόσο πολύ οι άνθρωποι
πραγματικά δίνουν αξία και προστατεύουν τις  πληροφορίες τους, πολλοί
καταναλωτές -ίσως άθελά τους- βρίσκονται σε αυξημένο κίνδυνο από τον
τρόπο που αντιμετωπίζουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Αυτό θα μπορούσε να
υπονομεύσει όλα τα άλλα μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για να
διατηρηθεί η ασφάλεια.

Ενώ η αντίληψη της ιδιωτικής ζωής δεν
είναι ίδια για όλους, υπάρχουν χειροπιαστές συνέπειες που συνδέονται με
τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται εσφαλμένα ή πέφτουν σε λάθος
χέρια. Παρά το γεγονός αυτό, ένας στους πέντε (18%) θα θυσιάσει
ευχαρίστως την ιδιωτικότητά του και θα κοινοποιήσει τα δεδομένα του αν
πάρει σε αντάλλαγμα κάτι δωρεάν.

Η κοινοποίηση δεδομένων σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί επίσης να μετατραπεί σε καθοδικό σπιράλ, με πολλούς ανθρώπους να μοιράζονται απερίσκεπτα τα δεδομένα και τις προσωπικές πληροφορίες τους online σε μια προσπάθεια για επίτευξη βραχυπρόθεσμων κερδών και κοινωνικών «likes» – με καταστροφικές μακροπρόθεσμες συνέπειες μερικές φορές. Ο φερόμενος αρχηγός της ομάδας που λήστεψε την Κιμ Καρντάσιαν στο Παρίσι το 2016 ισχυρίζεται ότι τα social media ενημέρωσαν αυτόν και τους συνεργάτες του για το ταξίδι και ήταν σε θέση να αξιολογήσουν τα κοσμήματά της πριν την τρομακτική ληστεία. Ενώ αυτό μπορεί να ακούγεται σαν ένα ακραίο παράδειγμα, είναι όλο και πιο κοινό για τους εργοδότες και τους υποψήφιους εργοδότες να επισκέπτονται LinkedIn, Instagram, Facebook και Twitter για να ελέγξουν ότι το προσωπικό και οι υποψήφιοι είναι αξιόπιστοι και ότι οι εργαζόμενοι δεν δυσφημίζουν με κάποιον τρόπο την εταιρεία.

Έρευνα
της Kaspersky διαπίστωσε ότι πάνω από ένας στους τέσσερις (26%) δήλωσαν
ότι κάποιος τρίτος είχε πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα χωρίς τη
συγκατάθεσή τους. Το μέγεθος αυτό αυξάνεται σε σχεδόν έναν στους τρεις
(31%) για ηλικίες 16-24 ετών. Για το 24% των ανθρώπων αυτών, τα απόρρητα
ή μυστικά δεδομένα τους εκλάπησαν και χρησιμοποιήθηκαν για δόλιους
σκοπούς. Σχεδόν οι μισοί (46%) δήλωσε ότι κάποιος είχε πρόσβαση στα
προσωπικά του δεδομένα μέσω ηλεκτρονικών λογαριασμών χωρίς την άδειά
του. 

Ο David Jacoby, Kaspersky Head of Security Research για τη
Βόρεια Ευρώπη, αναφέρει ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα για την ιδιωτικότητα.
Με την Kaspersky να υιοθετεί μια πιο ολιστική προσέγγιση για τη
διασφάλιση των προσωπικών συστημάτων, οι άνθρωποι μπορούν να παραμείνουν
προστατευμένοι. «Εστιάζουμε στην “ψηφιακή ανοσία”, με στόχο την
προστασία όλων των περιβαλλόντων από ψηφιακές απειλές. Το κλειδί είναι η
πρόληψη, και μέσω της εκπαίδευσης και απλών, εύκολων στην κατανόηση
συμβουλών και τεχνασμάτων στοχεύουμε να καταστήσουμε την online ζωή
ασφαλέστερη για όλους».  

«Η ιδιωτικότητα και η διαδικτυακή
ασφάλεια είναι πολύ προσωπικές έννοιες, όλοι έχουμε διαφορετικά
«επίπεδα» ασφάλειας, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι έχουμε πραγματικά
κάποια αίσθηση ασφάλειας και ότι αναλαμβάνουμε την ευθύνη της online
ταυτότητάς μας. Παρά τους φόβους μας και τις πραγματικότητες που
συνδέονται με την online παραβίαση δεδομένων, η ιδιωτικότητα των
δεδομένων είναι και θα πρέπει να είναι εφικτή για όλους. Τα μυστικά
μπορούν να παραμείνουν ασφαλή και η απώλεια δεδομένων δεν θα πρέπει να
είναι μια προσδοκία, αλλά μια εξαίρεση κατά την αλληλεπίδραση στο
διαδίκτυο. Η καλή ψηφιακή υγιεινή και η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη
σημασία της διαδικτυακής ιδιωτικής ζωής και του πώς να προστατεύσετε τον
εαυτό σας θα μπορούσαν να προστατεύσουν εσάς και τα δεδομένα σας από
πιθανούς κινδύνους», δήλωσε ο Jacoby.