Γιατί το Digital Marketing είναι χρήσιμο για κάθε επιχείρηση;

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

Ο όρος Brand Experience ή «εμπειρία μάρκας» είναι μια πολύ σημαντική έννοια που πρέπει να ακολουθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα.

Για να γίνουμε πιο σαφής, ο όρος αυτός συνδέεται με τις αισθήσεις, τα συναισθήματα, την γνωστική και συμπεριφορική μας ανταπόκριση στο άκουσμα του ονόματος της επιχείρησης σας.

Αυτή η ανταπόκριση προκαλείται από τα ερεθίσματα που εσείς έχετε περάσει στους καταναλωτές. Πιο συγκεκριμένα σχετίζονται και αποτελούν μέρος του σχεδιασμού της ταυτότητας σας μέσω της συσκευασίας, των επικοινωνιών και του μάρκετινγκ. Είτε αυτό είναι κλασικό μάρκετινγκ είτε ψηφιακό.

Για παράδειγμα, αν έχετε μια επιχείρηση που προσφέρει υπηρεσίες για την εγκατάσταση συναγερμών στο σπίτι, σίγουρα θα θέλατε οι καταναλωτές να συσχετίζουν το όνομα της επιχείρησης σας, ας πούμε 4Tec.gr με την υπηρεσία, δηλαδή συστήματα συναγερμών για το σπίτι.

Η διαφήμιση είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία και τη διάδοση της ευαισθητοποίησης γύρω από την μάρκα σας στις μάζες. Αυτή η συνεχής διαδικασία αργότερα εκδηλώνεται ως «εμπειρία μάρκας» ενός οργανισμού.

Σε αυτό το σημείο, να ξεκαθαρίσουμε πως η διαφήμιση στο digital marketing γίνεται μέσω των ψηφιακών καναλιών σε αντίθεση με το κλασικό marketing του παρελθόντος που στόχευε τους καταναλωτές μέσω των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Πλέον το διαδίκτυο παίζει κυρίαρχο ρόλο στην μετάδοση μιας πληροφορίας γρήγορα και οικονομικά.

Επομένως, για να επιστρέψουμε στο θέμα μας, μια ισχυρή στρατηγική digital marketing, η οποία περιλαμβάνει κατάλληλη διαφήμιση, σωστή προώθηση ιστοσελίδων και κρίσιμη έρευνα αγοράς, δημιουργεί τελικά μια σύνδεση μεταξύ καταναλωτών και προϊόντων ή υπηρεσιών.

Βέβαια θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτική με μια ψηφιακή στρατηγική, καθώς ενώ μια θετική εμπειρία μπορεί να εκτοξεύσει ένα εμπορικό σήμα, ταυτόχρονα τυχόν ανωμαλίες μπορούν να το ωθήσουν προς τα κάτω.

Με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (social media) που βασίζονται στην υψηλή και αυξανόμενη πρόσβαση σε εμπορικά σήματα, το υποδειγματικό μάρκετινγκ ή μάλλον το ψηφιακό μάρκετινγκ αναλαμβάνει μεγάλο ρόλο.

Έτσι, καταλαβαίνουμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης και της αξιοπιστίας μιας επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις που είναι στο παιχνίδι ψηφιακού μάρκετινγκ μπορούν να επωφεληθούν με περισσότερους από έναν τρόπους.

Κερδοφόρα για όλα τα είδη επιχειρήσεων

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει την επιλογή μιας στρατηγικής ανάλογα με τον προϋπολογισμό και επομένως είναι βιώσιμη και για τις μικρές επιχειρήσεις.

Δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό με μικρότερο κόστος. Από την άλλη πλευρά, ο εξατομικευμένος χαρακτήρας του ψηφιακού μάρκετινγκ επιτρέπει σε εκείνους που εισέρχονται σε ένα ήδη εδραιωμένο κλάδο να κάνουν την παρουσία τους αισθητή.

Βοηθά στην επίτευξη υψηλότερων τιμών μετατροπής (Conversion Rates)

Οι μέθοδοι μάρκετινγκ στο διαδίκτυο μπορούν να βοηθήσουν ένα εμπορικό σήμα να επιτύχει καλύτερα ποσοστά μετατροπής σε πραγματικό χρόνο, προσδιορίζοντας το ποσοστό των θεατών που μετατρέπονται σε οδηγούς και στη συνέχεια σε συνδρομητές και πελάτες.

Αυτό γίνεται με τη βοήθεια μετρήσεων και ιχνών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως μετρήσεις σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI), τις αυξήσεις πωλήσεων, τους επισκέπτες που επιστρέφουν, τους επισκέπτες πρώτης προβολής επισκεψιμότητας ιστού και πολλά άλλα για να αναλύσουν τη στρατηγική μιας εταιρείας. Αυτή η μέθοδος επιτρέπει στις εταιρείες να παρατηρούν πού πηγαίνουν στραβά και να ενισχύσουν όπου οι αριθμοί δείχνουν καλά αποτελέσματα.

Βέβαια, αυτά δεν μπορεί ο επιχειρηματίας να τα αναλύσει μόνος τους. Θα πρέπει να απευθυνθεί σε μια εταιρεία digital marketing προκειμένου να συνεργαστούν μαζί για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Στην Lithos Digital θα βρείτε τους συνεργάτες που ψάχνετε και με μόνο ένα τηλεφώνημα μπορείτε να αποσπάσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε ή να λύσετε οποιαδήποτε απορία.

Καλύτερη υποστήριξη πελατών

Υπάρχουν δύο παράγοντες που οδηγούν τους πελάτες σε μια μάρκα: φήμη και υποστήριξη. Οι πελάτες επιθυμούν να συνδέονται με εμπορικά σήματα που έχουν άψογο όνομα στην αγορά και εκείνα που τους αντιμετωπίζουν ως βασιλιάδες.

Το μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τα social media βοηθά τις επιχειρήσεις στην παροχή λύσεων στα θέματα των πελατών και στην οικοδόμηση μιας σχέσης.

Οι θετικές κριτικές και αξιολογήσεις θα φέρουν νέους πελάτες και θα δημιουργήσουν μια ισχυρή εικόνα είτε έχετε ενημερωτικά blog στην Ελλάδα, e-shops, είτε παροχή υπηρεσιών κτλ.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι στην πραγματικότητα το παρόν και το μέλλον οποιασδήποτε ισχυρής άσκησης οικοδόμησης εμπορικού ονόματος. Η αποτελεσματικότητα του εξαρτάται αναμφισβήτητα από δύο πρωταρχικούς παράγοντες.

Πρώτον, η στρατηγική μάρκετινγκ πρέπει να είναι κατάλληλη και σχετική με τους στόχους μιας μάρκας για να εξυπηρετεί το σωστό κοινό-στόχο.

Δεύτερον, πρέπει να χρησιμοποιηθούν αξιόπιστα εργαλεία για την ακριβή παρακολούθηση των επιδόσεων σε τακτική βάση, γεγονός που θα καθιστούσε τη διαδικασία σχεδιασμού πολύ πιο αποτελεσματική σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.