Αποτυχία των Facebook και Google να αφαιρέσουν διαφημίσεις απάτης

Related

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Share

Τόσο το Facebook όσο και η Google απέτυχαν να αφαιρέσουν από τις πλατφόρμες τους διαφημίσεις απάτης, κατόπιν σχετικών καταγγελιών από τα θύματα, αναφέρει ο οργανισμός «Witch?» που δραστηριοποιείται στην προστασία του καταναλωτή στη Βρετανία.

Σύμφωνα με έκθεση του οργανισμού, η Google απέτυχε να αφαιρέσει το 34% των διαφημίσεων απάτης για τις οποίες έγινε σχετική καταγγελία από καταναλωτές, ενώ το Facebook απέτυχε να εντοπίσει και να αφαιρέσει τις σχετικές διαφημίσεις σε ποσοστό 26%.

Από την πλευρά τους και οι δύο εταιρείες υποστηρίζουν ότι αφαίρεσαν τέτοιας κατηγορίας διαφημίσεις και επιπλέον ότι τις επισήμαναν ώστε να μην ξανά προβληθούν. Ωστόσο, η «Witch?» θεωρεί ότι θα έπρεπε να ακολουθηθεί μία τακτική περισσότερο προληπτική από την πλευρά των δύο κολοσσών του Διαδικτύου.

Η σχετική έκθεση αναφέρει επίσης ότι το 15% όσων συμμετείχαν στην έρευνα υποστήριξαν ότι έπεσαν θύματα τέτοιου είδους παραπλανητικών διαφημίσεων και ακολούθως το κατήγγειλαν. Το 27% αυτών ήταν στην πλατφόρμα του Facebook και το 19% στην Google. Το 43% των θυμάτων δεν ανέφεραν ότι όντως έπεσαν θύματα κάποιας παραπλανητικής διαφήμισης.

Στην περίπτωση του Facebook ο κύριος λόγος που οι άνθρωποι δεν προχώρησαν σε αναφορά της απάτης ήταν γιατί πίστευαν ότι δεν θα γινόταν τίποτα για να διαλευκανθεί η υπόθεση. Στην περίπτωση της Google αναφορά δεν έγινε κυρίως γιατί τα θύματα πολύ απλά δεν ήξεραν πώς να προχωρήσουν σε σχετική καταγγελία. Οι ερευνητές της «Witch?» κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η διαδικασία αναφοράς της Google ήταν πολύπλοκη και όχι ξεκάθαρη.

Προειδοποιήσεις προς τους καταναλωτές

Στην αναφορά της «Witch?» τονίζεται ότι «ο συνδυασμός μη δράσης από την πλευρά των εταιρειών σε περίπτωση που οι απάτες καταγγέλλονται, τα χαμηλά επίπεδα καταγγελιών από τα ίδια τα θύματα και η ευκολία με την οποία οι διαφημιστές μπορούν να αναρτήσουν νέες απατηλές διαφημίσεις ακόμα και μετά από το κατέβασμα των αρχικών διαφημίσεων, αποδεικνύει ότι οι online πλατφόρμες πρέπει να αποκτήσουν μια πολύ πιο προληπτική προσέγγιση επί του θέματος ώστε να αποτρέπουν τέτοιου είδους περιεχόμενο να φτάνει εξαρχής στις οθόνες των επίδοξων θυμάτων».

Παράλληλα, δημιουργήθηκε μία δωρεάν υπηρεσία scam-alert μέσω της οποίας επιχειρείται να υπάρχει προειδοποίηση προς τους καταναλωτές σχετικά με τις πλέον πρόσφατες τακτικές που ακολουθούν όσοι αναρτούν τέτοιου είδους διαφημίσεις.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι τεχνολογικοί γίγαντες, οι ρυθμιστικές αρχές και οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα ώστε να προλαμβάνουν τέτοιου είδους απάτες. Αναφέρει στο BBC ο Άνταμ Φρεντς, ειδικός σε θέματα δικαιωμάτων του καταναλωτή στην «Witch?». «Οι διαδικτυακές πλατφόρμες πρέπει να έχουν νομική ευθύνη για τον εντοπισμό, την κατάργηση και την αποτροπή ψεύτικου και απατηλού περιεχομένου στους ιστότοπούς τους… και η κυβέρνηση πρέπει να ενεργήσει τώρα», καταλήγει ο Φρεντς.

Οι αντιδράσεις των εταιρειών

Σε σχετική ανακοίνωση εκ μέρους του Facebook τονίζεται ότι «η απατηλή δραστηριότητα δεν επιτρέπεται στο Facebook ενώ λαμβάνουμε δράσεις εναντίον των ιστοσελίδων που αναφέρονται σε εμάς από την Which?». Από την πλευρά της η Google αναφέρει ότι έχει αφαιρέσει ή μπλοκάρει περισσότερες από 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβιάζουν τους κανονισμούς.

«Συνεχώς αναλύουμε διαφημίσεις, ιστοσελίδες και λογαριασμούς ώστε να εξασφαλίσουμε ότι άπαντες συμμορφώνονται με τις πολιτικές μας», αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Google, ενώ τονίζεται επίσης ότι «έχουμε ξεκάθαρες πολιτικές που αφορούν τον χειρισμό τέτοιου είδους περιεχομένου, που τρέχει στην πλατφόρμα μας».

Η αλήθεια είναι ότι εταιρείες όπως το Facebook και η Google προφανώς έχουν κανόνες τι μπορεί και τι δεν μπορεί να διαφημιστεί από τις πλατφόρμες τους, αλλά αποδεικνύεται ουσιαστικά αδύνατο να ελέγχουν κάθε διαφήμιση πριν αυτή δημοσιευτεί καθώς κάτι τέτοιο θα είχε μεγάλο οικονομικό κόστος για τις ίδιες.

Ο προληπτικός έλεγχος ενδεχομένως να μην είναι η ιδανική λύση λόγω του όγκου των δεδομένων και πιθανά θα άφηνε και πάλι τους καταναλωτές ευάλωτους σε απάτες που θα βρίσκονται σε πλατφόρμες που άπαντες θεωρούν αξιόπιστες και ασφαλείς.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το 1/3 των θυμάτων που συμμετείχαν στην έρευνα της «Witch?» απάντησαν ότι δεν τους ενδιέφερε η αναφορά της απάτης γιατί πίστευαν ότι το Facebook δεν θα προχωρούσε σε αφαίρεσή του.