Image default
TOP STORIES

Ανοδική πορεία για την παγκόσμια αγορά smartwatch

Μια υπολογίσιμη αγορά αρχίζουν να αποτελούν σταδιακά τα “έξυπνα” ρολόγια, γεγονός που αποδεικνύει – στην πράξη – η πορεία των πωλήσεων της συγκεκριμένης προϊοντικής κατηγορίας. Το 3ο τρίμηνο του 2019, οι πωλήσεις smartwatch στην παγκόσμια αγορά εκτοξεύθηκαν κατά 42% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, με τον όγκο της κατηγορίας να αγγίζει τα 14 εκατ. τεμάχια, από περίπου 10 εκατ. έναν χρόνο νωρίτερα.

Οι πωλήσεις smartwatch στη διεθνή αγορά αυξήθηκαν κατά 42% το 3ο τρίμηνο του 2019, φθάνοντας τα 14 εκατ. συσκευέςΣύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία της Strategy Analytics, το εξεταζόμενο διάστημα την πρώτη θέση μεταξύ των κατασκευαστών – από πλευράς όγκου πωλήσεων – κατέλαβε η Apple, συγκεντρώνοντας σχεδόν το ήμισυ της αγοράς (48%) έναντι περίπου 45% έναν χρόνο νωρίτερα. Η Samsung βρέθηκε στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας κατάταξης με μερίδιο 13,4% από 11% το 3ο τρίμηνο του 2018, ενώ η Fitbit κατατάχθηκε τρίτη, παγκοσμίως, με μερίδιο 11,3% από 15% την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.

Το Apple Watch συνεχίζει ξεκάθαρα να ηγείται του ανταγωνισμού, όπως δείχνουν τα σχετικά στοιχεία, κατέχοντας το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς smartwatch και παραμένει ο κορυφαίος ηγέτης της βιομηχανίας. “Η ανάπτυξη των smartwatch συνεχίζει να αυξάνεται στην παγκόσμια αγορά, καθώς οι καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με τις λειτουργίες τους, με τις πιο δημοφιλείς μεταξύ αυτών να είναι εκείνες που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση”, αναφέρουν οι αναλυτές της Strategy Analytics. 

Οι κατασκευαστές

Σε επίπεδο κατασκευαστών, η Apple διέθεσε στην παγκόσμια αγορά 6,8 εκατομμύρια smartwatch το 3ο τρίμηνο του 2019, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 51% έναντι του 2019, από τα 4,5 εκατ. τεμάχια το 3ο τρίμηνο του 2018 σε 6,8  εκατ. συσκευές το 3ο τρίμηνο του 2019. Η Samsung, από την πλευρά της, απέστειλε 1,9 εκατ. smartwatch, παγκοσμίως, το 3ο τρίμηνο του 2019, σχεδόν διπλασιάζοντας τις πωλήσεις της από τα 1,1 εκατ. το 3ο τρίμηνο του 2018. Πετυχαίνοντας ρυθμό αύξησης 73%, η εταιρεία εδραιώνεται ως ο δεύτερος πιο ισχυρός προμηθευτής smartwatch παγκοσμίως.

Η Fitbit, τέλος, απέστειλε 1,6 εκατ. “έξυπνα” ρολόγια το 3ο τρίμηνο του 2019, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται ελαφρά έναντι του 1,5 εκατ. συσκευών το 3ο τρίμηνο του 2018, πετυχαίνοντας αύξηση κατά 7%.

Η πρόσφατη εξαγορά της Fitbit από την Google, σύμφωνα με τους αναλυτές, δεν αποκλείεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά των smartwatch, με τον ανταγωνισμό μεταξύ των κατασκευαστών να οδηγεί σε νέα πιο εξελιγμένα μοντέλα, τόσο σε επίπεδο λειτουργικού όσο και υπηρεσιών.

Related posts

Συμβουλές και κόλπα για το YouTube

fiber

Η λάθος προσέγγιση της ΕΕ στις τεχνολογικές εταιρείες

fiber

Άνω των $10,5 δισ. οι δαπάνες για επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα το 2019

fiber

ΕΕΑΕ: Το 85% των Ελλήνων φοβούνται την έκθεσή τους σε ακτινοβολίες

fiber

ΟΤΕ:Η μεγαλύτερη απεργία στην ιστορία και ο και ο πόλεμος με το …παρελθόν

fiber

Το 2017 ήταν κακή χρονιά για το Facebook, το 2018 θα είναι χειρότερη

fiber