Image default
NEWS

Αλλάζουν τα δεδομένα στις διαφημίσεις που «εισβάλουν» στα βίντεο του Youtube


Οι διαφημίσεις στα βίντεο του Youtube είναι ένα στοιχείο που ενοχλεί αρκετά άτομα, με όσες εμφανίζονται μέσα σε ένα βίντεο χωρίς προειδοποίηση να προκαλούν έντονη δυσαρέσκεια.

Τα πράγματα αναμένεται να γίνουν χειρότερα για τους χρήστες της πλατφόρμας, καθώς τα περιβόητα mid-roll ads θα μπορούν να εμφανίζονται και σε βίντεο μικρότερης διάρκειας των 10 λεπτών.

Συγκεκριμένα, από τα τέλη Ιουλίου το κατώτερο όριο για τα mid-roll ads θα είναι οκτώ λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι οι ενδιάμεσες διαφημίσεις θα γίνουν περισσότερες.

Πάντως, οι δημιουργοί των βίντεο θα μπορούν να απενεργοποιήσουν τη σχετική επιλογή είτε σε κάθε βίντεο ξεχωριστά είτε για όλα τους τα βίντεο.

-- --

Related posts

Η Microsoft κλείνει κενά ασφαλείας στα παλιά Windows

fiber

Η τεχνητή νοημοσύνη έμαθε πλέον να κερδίζει στα online βιντεοπαιχνίδια που απαιτούν συνεργασία

fiber

Η νέα Q βραβεύτηκε στο 8ο E-Business and Social Media Conference

fiber

Συνεργασία Ελλάδας και Ισραήλ στον τομέα της κυβερνοασφάλειας

fiber

Η κίνηση της Apple που θα εκνευρίσει τον Τραμπ

fiber

Νέος Master™ Prime super τηλεφακός από την Sony

fiber